ایرپادز ۳ با طراحی شبیه به Pro و آیپد با نمایشگر MiniLED نیمه اول سال ۲۰۲۱ ارایه خواهد شد
1 min read

ایرپادز ۳ با طراحی شبیه به Pro و آیپد با نمایشگر MiniLED نیمه اول سال ۲۰۲۱ ارایه خواهد شد

جدیدترین گزارش ها می گوید که ایرپادز ۳ با طراحی شبیه به Pro و آیپد با نمایشگر MiniLED نیمه اول سال ۲۰۲۱ ارایه خواهد شد. این گزارش توسط آقای Kuo منتشر شده که یکی از منابع قابل اعتماد در زمینه اخبار اپل است.

در یادداشت تحقیقاتی که توسط iMore مشاهده شد، تحلیلگر زنجیره تأمین، مینگ-چی کو، تأمین کننده اپل Jialianyi را برجسته می کند و در این یادداشت آمده است که انتظار می رود سال آینده از هر دو محصول جدید و همچنین آیفون ۱۳ بسیار بهره مند شود.

این گزارش می گوید که آیفون ۱۳ اپل (انتظار می رود در نیمه دوم سال) اولین دستگاهی باشد که از “فناوری باتری برد نرم” استفاده می کند، که باعث صرفه جویی در فضا و کاهش هزینه های ساخت دستگاه می شود. جیالیانی یکی از تأمین کنندگان اصلی این فناوری خواهد بود.

در مورد AirPods جدید اپل، Kuo می گوید که “AirPods 3” طرحی شبیه به AirPods Pro را اتخاذ می کند که همان گزارش های قبلی کوو و گزارش اخیر بلومبرگ را تکرار می کند. در این گزارش اشاره شده است که AirPods نسل سوم اپل دارای ساقه کوتاه تر و گوشهای قابل تعویض گوش می باشد، دقیقاً مانند AirPods Pro و همچنین عمر باتری بهبود یافته است. با این حال انتظار می رود که این AirPod ها از فناوری حذف نویز برخوردار نباشند. کوو اظهار داشت که این موارد در نیمه اول سال 2021 آزاد می شوند.

اپل ایرپادز ۳

کوو همچنین در یادداشت عنوان کرده است که اپل یک آیپد با نمایشگر LED جدید را در همان بازه زمانی منتشر خواهد کرد، اگرچه مشخص نشده است که آیا آنها همزمان یا به طور جداگانه معرفی می شوند.

شایعات مربوط به iPad mini mini جدید چندین ماه است که ادامه دارد. در ابتدا برای پایان سال جاری برنامه ریزی شده بود، گزارش ها، از جمله آخرین گزارش از Kuo ، اکنون نشان می دهد که یک iPad mini جدید LED ، احتمالاً iPad Pro، در شش ماه اول سال آینده منتشر می شود.

فناوری Mini-LED احتمالاً باعث افزایش چشمگیر کیفیت صفحه نمایش و بازده انرژی در دستگاه جدید خواهد شد.

شایعات همچنان وجود دارد که اپل همچنین قصد دارد مجموعه جدیدی از AirPods Studio را که روی گوش قرار می گیردرا، عرضه کند. با این حال، در ماه اکتبر گزارش شد که اپل این موارد را حداقل تا پایان امسال به تأخیر انداخته است، اما انتشار سال آینده نیز به همین احتمال زیاد است.

نظر شما چیست؟ منتظر محصولات جدید اپل هستید؟

نوشته ایرپادز ۳ با طراحی شبیه به Pro و آیپد با نمایشگر MiniLED نیمه اول سال ۲۰۲۱ ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code