ردمی ۱۰ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری در TENAA دیده شد
1 min read

ردمی ۱۰ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری در TENAA دیده شد

شایعات در مورد دو گوشی Redmi Note 9 5G و Redmi Note 9 Pro 5G این روزها حسابی زیاد شده است اما اکنون یک دستگاه جدید Redmi در TENAA با مشخصات فنی کاملا متفاوت و طراحی جدید اصلاح شده دیده شده است. احتمال می رود که ردمی ۱۰ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری همان دستگاهی باشد که در TENAA دیده شد.

ردمی ۱۰

گوشی هوشمند جدید که احتمالاً نام Redmi 10 یا Redmi Note 10 را به خود اختصاص خواهد داد. همچنین گفته می شود که دارای یک باتری 6000 میلی آمپری، چهار دوربین در پشت و لوگو Redmi بزرگ روی قاب پشتی، چیزی شبیه به Honor 30 Pro + یا Realme X7 Pro خواهد بود.

لیست TENAA یک پردازنده 2.0 گیگاهرتزی را نشان می دهد که ممکن است بخشی از چیپست مدیاتک Helio G85 باشد که در Redmi Note 9 دیده می شود. دوربین اصلی با رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی ذکر شده است، در حالی که دوربین جلوی آن در یک بریدگی قطره طور مخفی شده و فقط ۸ مگاپیکسل است.

حافظه رم و فضای ذخیره سازی هر کدام سه انتخاب دارند، 4/6/8 گیگابایت برای رم و 64/128/256 گیگابایت برای حافظه داخلی، که ترکیبات دقیق آن تا زمان معرفی گوشی بعید به نظر می رسد. همچنین می توانیم غلاوه بر یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپری، صفحه نمایش LCD در اندازه 6.53 اینچی با اسکنر اثر انگشت را در کنار آن مشاهده کنیم.

شیائومی تلفن را در هفت رنگ مختلف – سیاه ، آبی ، سفید ، سبز ، بنفش ، قرمز ، نارنجی تأیید کرد. ابعاد دستگاه 198 گرم است و ابعاد آن 162.3 در 77.2 در 9.6 میلی متر است.

نظر شما درباره ردمی ۱۰ احتمالی چیست؟

نوشته ردمی ۱۰ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری در TENAA دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code