به وان پلاس ۹ سلام کنید

اوایل این ماه، تنها چند روز پس از عرضه پرچمدار فعلی وان پلاس یعنی OnePlus 8T شاهد انتشار گزارش ها و شایعات سری OnePlus 9 بودیم. در حالی که هنوز حدس و گمان های زیادی در مورد گوشی های آینده این سری وجود دارد، امروز شاهد رندر وان پلاس ۹ هستیم و وقتش است که به آن سلام کنیم پس . OnePlus 9 دستگاهی است که می تواند طراحی جدیدی به محصولات این شرکت اضافه کند.

وان پلاس ۹

این رندر جزئیات مهمی را در مورد طراحی گوشی نشان می دهد، از جمله موقعیت قرار گیری سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی مشابه OnePlus 8T و دوربین سه گانه در پشت با پشتیبانی از فلش LED. این رندر اولین

وان پلاس ۹

وان پلاس ۹

طبق منبع ما، وان پلاس ۹ از نمایشگر بزرگتری نسبت به وان پلاس 8T که دارای یک پنل 6.55 اینچی است، بهره خواهد برد. جالب اینجاست که گفته می شود وان پلاس ۹ برخلاف وان پلاس ۸ که در کناره ها نمایشگر خمیده دارد، از یک صفحه نمایش تخت برخوردار است.

همچنین، بر خلاف گزارش های قبلی مبنی بر اینکه این گوشی نمایشگر ۱۴۴ هرتز را ارائه می دهد، منبع ما تأیید کرده است که تلفن یک پنل ۱۲۰ هرتزی ارائه می دهد.

گفته می شود وان پلاس ۹ با یک صفحه پشت خمیده عرضه می شود و یک ماژول دوربین مستطیل شکل در سمت چپ بالا با سه سنسور دوربین در یک آرایه عمودی وجود دارد. اندازه دو سنسور سه دوربین بزرگتر از سنسور سوم است و با فلش LED کنار آن قرار می گیرد.

در حالی که گزارش قبلی حاکی از آن بود که سری OnePlus 9 دارای سه مدل است، اخیراً یک منبع گزارش داده است که در عوض این مجموعه با دو مدل ارائه خواهد شد. دومی همچنین شماره های ادعایی مدل های OnePlus 9 یا (LE2110 ، LE2117 و LE2119) و OnePlus 9 Pro یا (LE2120 و LE2127) را به بیرون درز کرد. سری بعدی وان پلاس برای اواسط مارس سال آینده عرضه می شود.

اگر نشت های قبلی را پشت سر بگذاریم، سری OnePlus 9 توسط تراشه ۵ نانومتری کوالکام Snapdragon 875 مجهز می شود که انتظار می رود در ماه دسامبر رونمایی شود. می توانید انتظار شارژ سریعتر 65 وات و پشتیبانی از OxygenOS مبتنی بر اندروید ۱۱ را داشته باشید.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۹ هستید؟

نوشته به وان پلاس ۹ سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code