شاید هواوی پی ۵۰ پرو با اسنپدراگون ۸۷۵ ارایه شود

تحریم های ایالات متحده همچنان تجارت تلفن های هوشمند هواوی را محدود می کند، تا آنجا که ممکن است در آستانه فروش زیر مجموعه Honor خود است. به عنوان مثال خدمات تلفن همراه Google یا (GMS) تلفنهای هوشمند Huawei و Honor ممنوع هستند، در حالی که ARM و TSMC همچنین از ارائه خدمات به Huawei برای تولید چیپست های HiSilicon خود منصرف شده اند. با این وجود، بالاخره به نظر می رسد که کورسوی امیدی وحود دارد. گفته می شود که شاید هواوی پی ۵۰ پرو با اسنپدراگون ۸۷۵ ارایه شود.

هواوی پی ۵۰ پرو

هواوی

طبق گزارشی در رسانه های چینی، دولت ایالات متحده مجوز تجارت کوالکام را به کوالکام اعطا کرده است، همانطور که در حال حاضر به مایکروسافت و سامسونگ دیسپلی مجوز داده شده است. این خبر حتی بهتر است چون کوالکام ظرفیت کافی برای تأمین سریع تراشه های Huawei را دارد. هواوی قبلاً مبلغی معادل 1.8 میلیارد دلار برای پوشش هزینه های ثبت اختراع به کوالکام پرداخت کرده است.

زمان توافق نامه مجوز می تواند برای هواوی بسیار مهم باشد، زیرا در حال حاضر هیچ تأمین کننده تراشه ای برای گوشی های هوشمند Mate و سری P خود ندارد. اگر همکاری هوآوی و کوالکام به سرعت به ثمر بنشیند، در این صورت ممکن است حداقل P50 و P50 Pro در اوایل سال آینده با اسنپدراگون 875 یعنی تراشه رده بالای Qualcomm برای سال 2021، شاهد آن باشیم. با این وجود طرفداران هواوی باید با احتیاط خوش بین باشند تا زمانی که یکی از آنها این کار را انجام دهند.

البته که می دانیم کوالکام فقط می تواند تراشه 4G به هواوی بفروشد و این کمی شرایط را سخت می کند. ما هنوز نمی دانیم اسنپدراگون ۸۷۵ با مودم داخلی 5G ارایه می شود یا با مودم خارجی. البته منطقی است که این نسل دیگر مودم داخلی باشد و اگر اینطور باشد آیا نسخه 4G برای هواوی تولید خواهد شد یا مجوز استفاده از تراشه 5G صادر خواهد یا چه!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی پی ۵۰ پرو با اسنپدراگون ۸۷۵ جذاب است؟

نوشته شاید هواوی پی ۵۰ پرو با اسنپدراگون ۸۷۵ ارایه شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code