موبایل ناشناخته سامسونگ در دست مدیر این شرکت دیده شد

گاهی اوقات خیلی ساده اطلاعاتی لو می روند. امروز موبایل ناشناخته سامسونگ در دست مدیر این شرکت دیده شده است. مدیران شرکت ها معمولا دستگاه های خاصی را تجربه می کنند ولی عادت بر این است که دستگاه های ناشناخته را در قاب های برش نخورده تست می کنند. این بار اما شرایط فرق می کند.

موبایل ناشناخته سامسونگ

موبایل ناشناخته سامسونگ

همانطور که در این تصویر می بینید، شخصی به نظر می رسد Lee Jae-yong یعنی نایب رئیس سامسونگ الکترونیک باشد، موبایلی در دست دارد که اصلا شبیه به هیچ کدام از موبایل های ساخت این شرکت به نظر نمی رسد. لبه بالایی این دستگاه کاملا متفاوت با چیزی است که ما تا کنون دیده ایم.

برخی احتمال می دهند این گوشی تاشو یا رول شونده سامسونگ باشد اما از این زاویه هیچ دلیلی مبتنی بر فرم فکتور متفاوت دیده نمی شود. همانطور که می بینید نمایشگر آن مانند گوش های عادی این برند هستند. به نظر می رسد که کمی لبه آن خمیده باشد. من هر چه دقت می کنم نمی توانم ناچ یا سوراخ نمایشگر دستگاه را ببینم و مشخص نیست که به دلیل زاویه خاص و کیفیت پایین تصویر این طور است یا شاید این دستگاه یک نمونه پیش تولید از دستگاهی با دوربین سلفی زیرنمایشگر است.

در حال حاضر ما اطلاعات دقیقی درباره این دستگاه وجود ندارد اما به زودی باید اطلاعات بیشتری آن بشنویم. نظر شما چیست؟ چه حدسی می زنید؟

نوشته موبایل ناشناخته سامسونگ در دست مدیر این شرکت دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code