مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۲ توسط کاربران گزارش شده است

چند هفته پیش اپل به طور رسمی سری آیفون ۱۲ را منتشر کرد. در حالی که آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو زودتر وارد بازار شدند، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی همین چند روز پیش فروش خود را آغاز کردند. امروز اما می بینیم که مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۲ توسط کاربران گزارش شده است.

مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۲

چندین گزارش در مورد مشکلات مربوط به سری آیفون ۱۲ گزارش شده است. در ابتدا، ما گزارش هایی درباره ناپدید شدن سیگنال در آیفون داشتیم اما از آن زمان این شرکت راه حلی ارائه داده است. پس از آن، گزارش هایی از پیام های از دست رفته و نوتیفیکیشن پیام در آیفون 12 وجود داشت. اکنون، آخرین گزارش نشان می دهد که آیفون ۱۲ همچنین دارای مشکل صفحه نمایش هستند.

مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۲

گزارش هایی از آیفون ۱۲ با صفحه های مایل به زرد گزارش شده است. اما اکنون گزارش هایی مبنی بر سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۲ منتشر شده است. به طور مشخص، آیفون ۱۲ در اطراف صفحه نمایش و در حالت خاکستری تیره، سبز ظاهر خواهد شد. خوب، به نظر می رسد که این مسئله در بین کاربران رایج است و شکایات زیادی وجود داشته است.

طبق ارزیابی DxOMark از نمایشگر آیفون ۱۲ بزرگترین مسئله در نمایشگر آیفون این دستگاه حضور رنگ زرد است. DxOMark خاطرنشان کرد که گرایش رنگ زرد در هر شرایط نوری ظاهر می شوند.

بر اساس گزارشی از رسانه کره جنوبی “Asian Economy”، مقامات اپل اخیراً اظهار داشتند که از “چند مورد گزارش شده که اکنون در دست بررسی است” مطلع هستند. ما امیدواریم که این شرکت مشکلات صفحه آیفون ۱۲ را در اسرع وقت برطرف کند.

علاوه بر این، برخی از کاربران گفتند که حساسیت صفحه قفل iPhone 12 mini مشکل دارد. هنگامی که آنها از انگشت شست خود برای باز کردن قفل دستگاه استفاده می کنند، یا هنگامی که چراغ قوه یا دکمه دوربین را روی صفحه قفل تپ می کنند، در بعضی موارد صفحه پاسخ نمی دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این مشکل آیفون ۱۲ به زودی حل خواهد شد؟ پیش از این دیده ایم موضوع سبز شدن نمایشگر بیشتر نرم افزاری بوده و با آپدیت، تا حد زیادی برطرف می شود.

نوشته مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۲ توسط کاربران گزارش شده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code