اجی مجی : آموزش همراه با سرگرمی دروس اول تا ششم دبستان
1 min read

اجی مجی : آموزش همراه با سرگرمی دروس اول تا ششم دبستان

گروه آموزشی اجی مجی با در نظر گرفتن چالش جدی یادگیری از راه دور برای والدین و دانش آموزان سعی بر فراهم کردن محیط آموزشی سالم در جهت حفظ تمرکز و بیشترین سطح یادگیری دانش آموزان دارد. ما در گروه آموزشی اجی مجی با در نظر گرفتن دشواری شرایط برای برخی خانواده ها نکاتی مهم برای یادآوری به والدین در نظر گرفتیم.

معلم های اجی مجی چه کسانی هستند؟

گروه آموزشی اجی مجی ، با بهره گیری از بهترین معلمان آموزش ابتدایی کشور و ترکیب تدریس این معلمان با روش های آموزشی منحصربه فرد به وسیله تصویرسازی و انیمیشن ، پکیج های آموزش ابتدایی منحصربه فردی را تولید کند. محصولات اجی و مجی برای دانش‌آموزان ابتدایی با جدیدترین روش‌های آموزشی آماده شده است. این محصولات برای دانش‌آموزان پایه اول تا ششم دبستان مناسب است.

اسامی معلم های اجی مجی به ترتیب برای پایه های مختلف :

  • خانم مینا قجر ، معلم اول دبستان اجی مجی
  • خانم نرجس نوربخش ، معلم دوم دبستان اجی مجی
  • خانم ریحانه رضایی ، معلم سوم دبستان اجی مجی
  • خانم فرزانه صدیقی ، معلم چهارم دبستان اجی مجی
  • خانم زهرا بلیوند و خانم مریم احمدپور ، معلم پنجم دبستان اجی مجی
  • خانم اکرم دمرچلی و خانم نیلوقهرمانی ، معلم پنجم و ششم دبستان اجی مجی
  • خانم مریم احمدی ، معلم ششم دبستان اجی مجی

هدیه اجی مجی به تمام بچه های دبستان

شما می توانید یک پنجم از منابع آموزشی اجی مجی را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید ، بدین منظور پایه تحصیلی خود را به سامانه 10004921 ارسال کنید و یا از طریق سایت اجی مجی به نشانی ajimaji.org اقدام به دریافت رایگان این هدیه کنید. همچنین شما می توانید از طریق اینستاگرام اجی مجی اقدام به مشاهده فیلم های نمونه تدریس رایگان اجی مجی نمایید.

راه حل چالش یادگیری از راه دور با اجی مجی

این روزها که شیوع ویروس کرونا ما را با چالش آموزش از راه دور روبه رو کرده خانواده ها بیش از پیش درگیر روند آموزشی فرزند خود قرار گرفته اند. در این دوره اگر والدین خود را با شرایط تازه وفق ندهند امکان خستگی و دلزدگی هم دانش آموز و هم پدر و مادر مهیا می شود.

در ادامه گروه آموزشی اجی مجی تلاش میکند پیشنهاداتی کاربردی را به والدین عزیز گوشزد کند به امید اینکه از این تجربه قوی تر از قبل بیرون بیاییم.

قرنطینه و چالش یادگیری از راه دور؛ با اجی مجی همراه باشید.

از آنجا که مدارس با چالش فراهم کردن فرصت های یادگیری از راه دور برای همه دانش آموزان روبرو هستند، از والدین خواسته می شود که بیش از گذشته درگیر شوند، به ویژه برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و افراد دارای چالش و اختلالات یادگیری این مسئله پررنگ تر است.

در ادامه می خوانیم که چگونه می توانیم با اجی مجی به بهترین وجه به کودکان خود کمک کنیم تا از این تجارب یادگیری از راه دور نهایت استفاده را ببرند؟

فعالیت های یادگیری از راه دور می تواند در یک تجربه یادگیری همزمان (در زمان واقعی) باشد که در آن دانش آموزان نوعی تعامل برنامه ریزی شده آنلاین با یک معلم یا گروه داشته باشند، یا تجربه یادگیری ناهمزمان (نه در زمان واقعی) که دانش آموزان با دی وی دی های اجی مجی و یا نرم افزار های آنلاین تعامل دارند .

صرف نظر از نحوه تدریس، از بسیاری از دانش آموزان خواسته می شود به روشی که برای آنها جدید است، مشغول به کار شوند. معلمان ممکن است سخنرانی ها یا فعالیت های کلاسی را به صورت زنده یا فیلم ضبط شده برگزار کنند مانند دی وی دی های ما در گروه آموزشی اجی مجی یا شاید به والدین منابع یادگیری دیجیتال داده شود تا با فرزندانشان کار کنند.

اجی مجی گوشزد می کند که این تجربه بدون حمایت های موثر خانواده ها از فرزندان ، می تواند به دلزدگی و ناامیدی منجر شود.

در اینجا گروه آموزشی اجی مجی چند نکته کلیدی برای کمک به کودک در حفظ تمرکز در مدت آموزش از راه دور را ذکر میکند:

به کودک خود کمک کنید تا به یک روال همیشگی پایبند باشد.

حتی اگر مدرسه به سمت یادگیری آنلاین رفته باشد ، مثل روزهایی که کودک شما به مدرسه می رفت مثل روزهای مدرسه رفتار کنید. این شامل این است که آنها باید هر روز همان زمان بیدار شوند ، لباس مناسبی بپوشند و یک صبحانه سالم بخورند.

با مشاور یا معلمین فرزند خود در تماس باشید. به اشتراک گذاشتن آنچه که برای شما و فرزندتان بهتر است، با معلم دانش آموز مفید است.

فعالیت بدنی و ورزش را تشویق کنید. کودک شما مدت طولانی جلوی رایانه خود نشسته است. او را تشویق کنید تا مثل روزهای مدرسه از زنگ تفریح استفاده کند، راه رفتن، درجا زدن یا پرش – ؛ کودکان باید بدن خود را به طور مکرر در طول روز حرکت دهند. قبل از اینکه کودک شما روی یادگیری از راه دور تمرکز کند ، برای ورزش وقت بگذارید. بعضی از کودکان می توانند هنگام ایستادن بهتر روی کارها تمرکز کنند. در نظر داشته باشید که رایانه شما باید روی ارتفاع باشد تا کودک بتواند اگر راحت بود بایستد.

نوشته اجی مجی : آموزش همراه با سرگرمی دروس اول تا ششم دبستان اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code