شیائومی Mi 11 پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد؟

سال گذشته رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی یک پیشرفت قابل توجه در اندازه سنسور دوربین گوشی ها را رقم زد. هر چند بیشتر روی عکاسی ۱۲ یا ۲۷ مگاپیکسلی متمرکز بود اما باز هم اندازه پیکسل خیلی بزرگ است. امروز شایعه ای منتشر شده که می گوید شیائومی Mi 11 پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد.

شیائومی Mi 11 پرو

چند وقت اخیر، چندین مورد شایعه در مورد سری Xiaomi Mi 11 منتشر شد. طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده شیائومی Mi 11 پرو با نمایشگر 2K ارائه خواهد شد. گزارش های بعدی نشان می دهد که این نمایشگر ممکن است در واقع 2K+ باشد زیرا پیکسل افقی 3200 است. همچنین گزارش هایی مبنی بر استفاده از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز وجود دارد. اکنون، جدیدترین اطلاعات مربوط به سری Xiaomi Mi 11 مربوط به دوربین است.

طبق گفته DigitalChatStation ، وی در حال حاضر یک مدل مهندسی از یک گوشی آینده شیائومی دارد. با نگاهی به آنچه تلفن ارائه می دهد، این احتمالاً سری Mi 11 است. با این حال، فراموش نکنیم که سری Redmi K40 نیز در راه است. این بار، مدل مهندسی چیزهای زیادی در مورد دوربین موجود در این گوشی نشان می دهد.

دوربین اصلی این دستگاه با رزلوشن ۵۰ مگاپیکسلی و توانایی ادغام 4 پیکسل در یکی است. این یعنی شاید رزلوشن حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسل باشد. این در حالی که لنز تله رزلوشن ۱۲ مگاپیکسلی را نشان می دهد. ما مطمئن نیستیم که این یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ساده است یا یک حسگر تصویر ۴۸ مگاپیکسلی با ادغام ۴ پیکسل در یک پیکسل. اگرچه دوربین های ۵۰ مگاپیکسلی خیلی معمول نیستند، هواوی P40 قبلاً از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (حسگر تصویر RYYB با لنز 23 میلی متر و دیافراگم F1.9) استفاده می کرد. علاوه بر این، دوربین اصلی این گوشی هوشمند یک مدل فوق العاده است.

علاوه بر این، مدل مورد بحث نسخه سطح بالای خانواده است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد نسخه استاندارد وجود ندارد. با این حال، می توان اطمینان داشت که ترکیب دوربین به احتمال زیاد متفاوت خواهد بود.

متأسفانه، این نشت طراحی Mi 11 Pro در عقب را نشان نداد. بنابراین، باید چند هفته دیگر صبر کنیم تا ببینیم شیائومی از نظر طراحی چه چیزی را آماده می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به پرچمدار ۲۰۲۱ شیائومی می آید؟ در حال حاضر اگزینوس ۱۰۸۰ از رزلوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند و این یک تراشه ۵ نانومتری میان رده است.

نوشته شیائومی Mi 11 پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code