گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ لایت سامسونگ در راه است
1 min read

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ لایت سامسونگ در راه است

اگر فکر می کنید تلفن های تاشو گران هستند قطعاً اشتباه نمی کنید. اما ممکن است اخبار خوبی وجود داشته باشد زیرا نسخه ارزان قیمت Galaxy Z Flip امروز لو رفته است. به این صورت که گفته می شود گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ لایت سامسونگ در راه است.

گلکسی زد فلیپ لایت

این شایعه از طرف راس یانگ، تحلیلگر زمینه مایشگر منتشر شده است که در توئیتر خود اعلام کرد شایعات مربوط به ‘Z Flip Lite با UTG’ را می شنوند. یانگ یکی از چندین منبعی بود که قبلاً ایده Galaxy Fold Lite را مطرح کرده بود، اما ظاهراً اکنون نظرش تغییر کرده است.

او می گوید:

ما دیگر در مورد Z Fold Lite چیزی نمی شنویم اما در مورد Z Flip Lite با UTG می شنویم.

UTG به شیشه فوق العاده نازک اشاره دارد. در حقیقت UTG پوششی روی نمایشگر است که لمس آن مانند شیشه است اما می تواند به راحتی خم شود. اگرچه که نمی تواند دقیقا شیشه سنتی در تصورات ما باشد اما فقط ذرات کوچک شیشه را با یک پلیمر پلاستیکی مخلوط شده است تا حس لمس بهتری ارایه شود.

به نظر می رسد Young دارای سابقه نسبتاً قوی با گزارش های صفحه نمایش، به ویژه در دسته تاشو است. این گوشی تاشو جدید سامسونگ گلکسی Z Flip Lite یکی از بزرگترین مسائل گوشی های تاشو، یعنی گران قیمت بودن آن ها را حل می کند.

گلکسی زد فلیپ

این بدان معناست که کاملا منطقی به نظر می رسد سامسونگ در حال کار بر روی چنین تلفن ارزان قیمت است. با این حال، ممکن است دوست نداشته باشید به زودی با دیدن آن خیلی هیجان زده شوید.

اگر همانطور که یانگ می گوید، سامسونگ پروژه Galaxy Z Fold Lite خود را لغو كرده باشد این نشان می دهد كه این شركت مایل است ایده های بی سرانجام خود را لغو كند. در مورد چرایی از بین رفتن این پروژه هیچ صحبتی نشده است، اما بسیار ممکن است همین مسئله باعث تاخیر Z Flip Lite شود یا سامسونگ به دلایل دیگر پروژه را لغو کند.

من شخصا فکر می کنم چون زد فلیپ طرفدار بیشتری داشت و احتمالا نسخه لایتش، ارزان تر از یک گلکسی زد فولد لایت خواهد بود؛ آن ها تصمیم گرفتند که گلکسی زد فلیپ لایت را ارایه کنند. بعلاوه، این فقط یک شایعه است، بنابراین باید منتظر بمانیم که آیا دیگر منابع برجسته این شایعه را تایید می کنند تا اینکه یا نه.

تلفنهای تاشو اگر ارزان تر باشند، بسیار محبوب تر خواهند بود ولی باید دید که چه زمانی این اتفاق رخ می دهد. نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی زد فلیپ لابت هستید؟

نوشته گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ لایت سامسونگ در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code