گلکسی Xcover 5 سامسونگ اولین گوشی 5G مقاوم این شرکت خواهد بود

سامسونگ یکی از معدود شرکت هایی است که دستگاه های مقاوم برای شرایط سخت تولید می کند. این شرکت به ترتیب تبلت های و تلفن های هوشمند مقاومش را به نام Galaxy Tab Active و Galaxy Xcover را به فروش می رساند. مدل جدیدتری در گروه محصولات قبلی فقط در اواخر سپتامبر در قالب Galaxy Tab Active 3 اعلام شد. طبق یافته های جدید، این شرکت می تواند روی Galaxy Xcover 5 کار کند. گفته می شود که گلکسی Xcover 5 سامسونگ اولین گوشی 5G مقاوم این شرکت خواهد بود.

گلکسی Xcover 5

طبق گفته GalaxyClub سامسونگ به زودی می تواند یک گوشی هوشمند با شماره مدل SM-G501B روانه بازار کند. این گوشی حتی در HTML5TEST با سیستم عامل اندروید 11 نیز مشاهده شد. با توجه به شماره مدل خود، این نشریه معتقد است که این گوشی Galaxy Xcover 5 است.

گفته می شود این تلفن از قابلیت اتصال 5G برخوردار است. بنابراین Galaxy Xcover 5 می تواند اولین گوشی هوشمند 5G مقاوم سامسونگ باشد. همچنین ، تاکنون این نشریه هیچ مدرکی در مورد نسخه فقط 4G پیدا نکرده است. از این رو، در صورت وجود، باید شماره مدل SM-G500F را داشته باشد.

با این اوصاف، اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن در دسترس نیست، اما می توانیم مانند سایر دستگاه های Galaxy Xcover با ویژگی های میان رده تصور کنیم. بنابراین، ممکن است از تراشه میان رده 5G مانند Exynos 880 و Snapdragon 765 یا حتی Snapdragon 690 بهره ببرد.

علاوه بر این، احتمالاً از یک صفحه LCD برخوردار خواهد بود زیرا طول عمر آنها از نمایشگرهای OLED بیشتر است (شاید در گوشی های مقاوم). دلیل این امر این است که شرکت ها هر ساله دستگاه های مقاوم را برای شرایط سخت کارگران خود خریداری نمی کنند. در واقع، سامسونگ پس از مدت زمان طولانی مدل های جدیدتری را روانه بازار می کند.

به هر حال، ما انتظار داریم در روزهای آینده پیش از اعلام رسمی آن، اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی کسب کنیم. نظر شما چیست؟ اصلا به خرید یک گوشی مقاوم فکر کرده اید؟

نوشته گلکسی Xcover 5 سامسونگ اولین گوشی 5G مقاوم این شرکت خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code