حاشیه لبه پایین گلکسی اس ۲۱ اولترا کمترین مقدار در بین رقبا خواهد بود
1 min read

حاشیه لبه پایین گلکسی اس ۲۱ اولترا کمترین مقدار در بین رقبا خواهد بود

موبایل های کم حاشیه سالهاست که میهمان ما هستند. برای مدت زیادی اپل با طراحی آیفون X کمترین حاشیه لبه پایین را ارایه می کرد، هر چند که ناچ بسیار عریضی را هنوز در خانواده آیفون ۱۲ ارایه می کند. به نظر می رسد که حاشیه لبه پایین گلکسی اس ۲۱ اولترا کمترین مقدار در بین رقبا خواهد بود. البته این فاکتوری نیست که به دلیل آن بروید و یک موبایل بخرید اما به نظر می رسد برای برخی کاربران خیلی حیاتی است.

حاشیه لبه پایین گلکسی اس ۲۱ اولترا

به نظر می رسد که Galaxy S21 Ultra باریک ترین حاشیه پایین یا همان “چانه” در بازار را داشته باشد. این اطلاعات از Ice Universe گرفته شده است، که نتیجه گیری خود را بر اساس ارائه CAD ارائه می دهد. ناگفته نماند که اگر حساب توییتر او را دنبال کرده باشید می بینید که خیلی درگیر این فاکتور است. نظر شخصی من این است که اهمیت آن چنانی ندارد اما به هر حال، مادامی که رکورد ثبت شود؛ ارزش نیم نگاهی دارد.

این منبع به وضوح گفت که حاشیه پایین دستگاه باریک ترین در میان گوشی های هوشمند است. نکته مهم شامل چندین رندر CAD و یک تصویر ویرایش شده از یک گوشی هوشمند موجود سامسونگ است تا به شما نشان دهد چقدر نازک است.

سامسونگ Galaxy S21 Ultra ممکن است با حاشیه های یکنواخت در اطراف عرضه شود. برخی شایعات حاکی از این است که این موضوع محقق شود و اگر در نهایت این شایعات صحت داشته باشند بسیار خوب است. توجه داشته باشید که دستگاه به احتمال زیاد از یک نمایشگر کمی خمیده برخوردار است.

گوگل پیکسل ۵ با حاشیه های یکنواخت به بازار عرضه شد و به همین دلیل بسیار بهتر به نظر می رسد. گوگل پیکسل ۵ شامل یک سوراخ دوربین نمایشگر است. این سوراخ نمایشگر همچنین Galaxy S21 Ultra نیز وجود خواهد داشت.

پرچمدار سامسونگ، برخلاف Pixel 5 دارای یک سوراخ دوربین نمایشگر در مرکز است. طراحی گوگل شامل یک سوراخ نمایشگر است که در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر قرار دارد.

اگر دوست دارید تصور کنید که با این مقدار حاشیه کم، ظاهر گلکسی اس ۲۱ اولترا چطور خواهد بود، رندر زیر را ببینید:

تصویر یک رندر گرافیکی بوده و ارتباطی با دستگاه واقعی ندارد

تصویر یک رندر گرافیکی بوده و ارتباطی با دستگاه واقعی ندارد

گفته می شود که خانواده گلکسی اس ۲۱ احتمالا ۶ هفته زودتر از موعد و حوالی اواسط دی ماه ۹۹ معرفی شوند. اینجا مشخصات خانواده گلکسی اس ۲۱ به تفصیل ارایه شده است:

مشخصات خانواده Galaxy S21 سامسونگ لو رفت

گفته می شود سامسونگ در حال تلاش برای به دست آورد برخی کاربران از هواوی با پرچمداران زودرس خود است. البته این شرکت تاریخ معرفی را تأیید نکرده است، اما این چیزی است که برخی گزارش ها می گویند.

انتظار می رود که Galaxy S21 Ultra به اولین گوشی هوشمند سری S تبدیل شود که از S Pen پشتیبانی می کند. گفته می شود این دستگاه با S Pen فروخته نمی شود و فضای قرار دادن آن در داخل آن قرار ندارد ، اما از آن پشتیبانی می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۱ اولترا هستید؟

نوشته حاشیه لبه پایین گلکسی اس ۲۱ اولترا کمترین مقدار در بین رقبا خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code