امسال حداقل ۵ گوشی با Snapdragon 875 و شارژر ۱۰۰ وات ارایه خواهد شد
1 min read

امسال حداقل ۵ گوشی با Snapdragon 875 و شارژر ۱۰۰ وات ارایه خواهد شد

گزارش جذابی امشب منتشر شده و آن این است که امسال حداقل ۵ گوشی با Snapdragon 875 و شارژر ۱۰۰ وات ارایه خواهد شد. امسال یعنی تا پایان سال ۹۹ یا به عبارتی چارک اول سال ۲۰۲۱ این دستگاه ها را ملاقات خواهیم کرد. از آن جا که اصلا مشخصات میان رده ای نیستند و حتی در خانواده پرچمدار شاید فقط ۱ عضو آن را داشته باشد، پس حدس اشتباهی نیست اگر بگوییم که شاید ۵ پرچمدار از ۵ برند با این ویژگی ها ارایه خواهد شد.

Snapdragon 875

کوالکام به زودی تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ را معرفی می کند، رویداد رسمی در تاریخ ۱۱ آذر ۹۹ برگزار می شود. علاوه بر عملکرد سریع تر، تراشه جدید به لطف شارژ سریع ۵ یا Quick Charge 5.0 از توان شارژر ۱۰۰ وات نیز پشتیبانی می کند.

Leakster Digital Chat Station می گوید که در سه ماه اول سال 2021 احتمالا ۵ گوشی هوشمند پرچمدار جدید وجود خواهد داشت که ترکیبی قدرتمند از تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ و شارژر ۱۰۰ وات را ارائه می دهد.

شارژ سریع ۵ کوالکام

تلفن های گلکسی S21 سامسونگ ممکن است در میان آنها باشد، ما قبلاً شاهد بنچمارک آنها بوده ایم. OnePlus 9 Pro همچنین در بنچمارک ها با این تراشه دیده شده است. انتظار می رود این یکی در اواسط ماه مارس عرضه شود. Mi 11 Pro شیائومی نیز در بنچمارک دیده شده است. البته حضور شارژر ۱۰۰ وات حداقل برای ۲ گزینه اول کمی بعید است.

گفته می شود که یک گوشی میزو نیز با این تراشه در دست تست است. منتظر LG نباشید، با این حال رسانه های کره ای گزارش می دهند که گوشی های مبتنی بر 875 را در نیمه اول سال 2021 عرضه نمی کند.

مشخص نیست که کدام یک – در صورت وجود – پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات چیپست را ارایه می دهد. جدیدترین اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که سامسونگ برای گلکسی S21 Ultra به 45 وات پایبند خواهد بود، وان پلاس و شیائومی احتمالاً می خواهند راه حل های شارژ خود را نیز ارتقا دهند.

البته، در این مرحله همه چیز در مورد بازاریابی و شناسایی برند است ، همه این تلفن ها به شکلی از شارژ سریع USB پشتیبانی می کنند (در واقع Quick Charge 5 خود بر پایه USB-PD ساخته شده است). آیا می توان پنج گوشی مبتنی بر S875 از سازندگان دیگر داشت؟ ما باید مراقب شایعه سازها باشیم.

در هر صورت، ما هیجان زده خواهیم شد که ببینیم هسته Cortex-X1 چه کاری می تواند انجام دهد، وعده عملکرد پایدار 20٪ بالاتر از Cortex-A78 را ارائه می کند یا نه. اسنپدراگون 875 و اگزینوس 2100 اولین تراشه هایی هستند که از هسته X1 استفاده می کنند. سامسونگ هنوز برنامه ای برای اگزینوس پرچمدار تعیین نکرده است، اما اگر بخواهد در برخی مناطق تلفن های Galaxy S21 را تأمین کند ، دور از دسترس نیست.

نظر شما چیست؟ تراشه پرچمدار که در خیلی از این دستگاه ها حتمی است اما سرعت شارژ ۱۰۰ وات به نظر من در تعداد کمتری باید ارایه شود.

نوشته امسال حداقل ۵ گوشی با Snapdragon 875 و شارژر ۱۰۰ وات ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code