قاب گلکسی A12 5G سامسونگ لو رفت
1 min read

قاب گلکسی A12 5G سامسونگ لو رفت

به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد یکی از ارزان ترین موبایل های خود را در سال ۲۰۲۱ به شبکه 5G مجهز کند. امروز قاب گلکسی A12 5G سامسونگ لو رفته است و شاید مهم تر از آن، نام دستگاه باشد.

قاب گلکسی A12 5G

رندرهای کیس سامسونگ Galaxy A12 5G به صورت آنلاین منتشر شده اند که وجود مدل جدید را نشان می دهند. این رندرها به یک بریدگی صفحه نمایش قطره طور و همچنین دوربین پشتی چهارگانه در تلفن جدید سامسونگ اشاره دارد.

به نظر می رسد که Galaxy A12 5G شباهت های زیادی به طراحی Galaxy A42 5G دارد که در ماه سپتامبر آغاز به کار کرد. تا پیش از این، شایعات خبر از ساخت نسخه 4G سامسونگ Galaxy A12 را پیشنهاد می کردند. گفته شد که این مدل دارای MediaTek Helio P35 و حداکثر 64 گیگابایت فضای داخلی است.

گلکسی A12

این رندرها همچنین حاکی از آن است که سامسونگ Galaxy A12 5G با سنسور اثر انگشت جانبی طراحی شده و شامل جک هدفون 3.5 میلی متری و همچنین درگاه USB Type-C در پایین، همراه با خروجی بلندگو است.

به نظر می رسد سامسونگ برای طراحی گلکسی A12 5G برخی از زیبایی ها را از Galaxy A42 5G گرفته است. به نظر می رسد که A12 5G اعلام نشده شباهت های زیادی به طراحی Galaxy M12 هم دارد که اخیراً لو رفته بود.

به سامسونگ گلکسی M12 سلام کنید

با این وجود، مشخص نیست که آیا تغییراتی در نسخه 4G گلکسی A12 از نظر طراحی وجود دارد یا خیر. حدس زده می شود که نسخه 4G دارای شماره مدل SM-A125F باشد و اخیراً در وب سایت روسی سامسونگ ظاهر شده است.

سامسونگ Galaxy A12 با پشتیبانی از 4G نیز هفته گذشته در سایت معیار Geekbench مشاهده شد. این لیست اندروید ۱۰ و ۳ گیگابایت رم را در تلفن شایعه شده پیشنهاد می کند.

همچنین گفته می شود که Galaxy A12 دارای 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و دارای یک صفحه LCD است که می تواند یکسان با Galaxy A11 باشد. همچنین شایعه شده است که این گوشی همان دوربین عقب سه گانه را دارد که در گلکسی A11 وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ هستید؟

نوشته قاب گلکسی A12 5G سامسونگ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code