حق اختراع لپتاپ رول شونده ال جی را ببینید
1 min read

حق اختراع لپتاپ رول شونده ال جی را ببینید

ال جی شرکتی است که همواره علاقه به طرح های جدید دارد. دو ماه پیش برای شما نوشتیم که گوشی LG با نمایشگر رول شونده عضو جدید Explorer Project این شرکت است. اگر از آن ایده خوشحال هستید، امروز می توانید حق اختراع لپتاپ رول شونده ال جی را ببینید.

حق اختراع لپتاپ رول شونده ال جی

با معرفی گوشی مفهومی اخیر Oppo و دستگاه های مفهومی TCL در گذشته نه چندان دور، صفحه نمایش های قابل رول شدن شاید روند بعدی گوشی های هوشمند باشد.

ال جی قبلاً یک تلویزیون قابل رول شدن در سطح پیشرفته Signature خود با قیمت 60،000 دلار ارایه کرده است. این شرکت اخیراً درخواست نام “Rollable” را داده است، ظاهرا برای یک تلفن هوشمند ساخت LG با صفحه نمایش کشویی باشد. همچنین این شرکت همچنین ممکن است ایده لپ تاپ آینده را ارایه کند.

جدیدترین حق ثبت اختراع ال جی (از طریق RootMyGalaxy) طراحی کاملاً جدید لپ تاپ را نشان می دهد، نمونه ای که شامل یک نمایشگر 17 اینچی است که دور هم جمع می شود. کاربر (و یا شاید موتور خودکار داخلی) می تواند از هر سایزی بین 13.3 اینچ تا 17 اینچ صفحه نمایش را باز کند.

بر اساس تصویر، همچنین به نظر می رسد که صفحه کلید و صفحه لمسی نیز می توانند روی خود جمع شوند تا در صورت استفاده نکردن، فضای کمتری نیز اشغال کنند. این یک مفهوم جالب است و ما تعجب می کنیم که ال جی مفهومی برای نمایش به عموم دارد یا نه؟

مانند هر اختراع ثبت شده با طراحی خاص، شاید بهتر باشد این مورد را جدی نگیرید. شرکتهای سخت افزاری غالباً طرحهایی را ثبت می کنند که هرگز از مرحله پیش نویس عبور نمی کنند. صفحه نمایش قابل رول شدن یا هر چیز دیگری، ما هیجان زده می شویم که می بینیم شرکت ها محدودیت های طراحی و عملکرد را افزایش می دهند و صفحه نمایش قسمت بزرگی از آن است.

نظر شما چیست؟ این لپتاپ با نمایشگر رول شونده برای شما جذاب است؟

نوشته حق اختراع لپتاپ رول شونده ال جی را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code