به وان پلاس ۹ پرو سلام کنید
1 min read

به وان پلاس ۹ پرو سلام کنید

وان پلاس امسال پرچمدار نیمه دوم سال خود را برای جانشینی OnePlus 8 Pro – که به طور حدسی OnePlus 8T Pro نامیده می شود – ارایه نکرد. این شرکت فقط با ارایه OnePlus 8T این جانشین را به OnePlus 8 داد. امروز اما می توانید به وان پلاس ۹ پرو سلام کنید. این دستگاه جانشین وان پلاس ۸ پرو خواهد بود که به عنوان پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۱ ارایه خواهد شد.

وان پلاس ۹ پرو

نیازی به گفتن نیست که هیجان پیرامون OnePlus 9 Pro به دلیل تأخیر استراتژیک، خصوصاً در مورد نسخه های به روز شده ای که روی میز است، زیاد است. با این حال، ممکن است ما در حال حاضر اولین نگاه دقیق خود را به طراحی OnePlus 9 Pro داشته باشیم.

پرچمدار بعدی OnePlus دارای یک دوربین سلفی شبیه به نسخه قبلی خود است.

یکی از منابع قابل اعتماد یعنی استیو H یا OnLeaks (از طریق Voice) چند رندر مفصل از آنچه ادعا می کند OnePlus 9 Pro باشذ، به اشتراک گذاشته است. دستگاه آینده وان پلاس از یک پنل شیشه ای پشتی و یک ماژول دوربین دوباره طراحی شده برخوردار است که شباهت های زیادی با آنچه در OnePlus 8T دیده ایم، دارد. جزیره براق دوربین در مقایسه با بقیه پنل عقب که به نظر می رسد یک پوشش مات است، دارای کنتراست است.

وان پلاس ۹ پرو

وان پلاس ۹ پرو

صحبت از دوربین شد و این منبع جزئیات خاصی مانند مگاپیکسل یا نقش هر یک از دوربین ها را به اشتراک نگذاشته است. با این حال، دو لنز نسبت به بقیه دو دوربین ها بطور قابل توجهی بزرگتر هستند.

وان پلاس ۹ پرو در بخش نمایشگر، زیبایی صفحه نمایش منحنی را برای یک سال دیگر حفظ می کند. و اگر نسخه قبلی آن یک ویژگی را به ارث ببرد، همچنان از یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز (یا حتی بالاتر) بهره خواهد برد. دوربین سلفی منفرد در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر قرار دارد.

وان پلاس ۹ پرو چهار دوربین عقب و یک نمایشگر 6.7 اینچی را در خود جای داده است 

وان پلاس ۹ پرو چهار دوربین عقب و یک نمایشگر 6.7 اینچی را در خود جای داده است

صفحه نمایش OnePlus 9 Pro گفته می شود 6.7 اینچ اندازه خواهد داشت، اما جزئیات دیگر مانند وضوح تصویر و روشنایی هنوز مشخص نیست. اگر بخواهید کمی گمانه زنی کنیم، پرچمدار آینده OnePlus مجهز به چیپست پرچمدار بعدی کوالکام خواهد بود – گفته می شود که به عنوان Snapdragon 875 معرفی می شود – همراه با مقدار زیادی 😉 رم و حافظه سریع UFS.

در مورد بازه زمانی معرفی وان پلاس ۹ پرو این منبع اشاره می کند که OnePlus 9 Pro در مارس سال آینده رونمایی خواهد شد. نظر شما چیست؟ منتظر OnePlus 9 Pro هستید؟

نوشته به وان پلاس ۹ پرو سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code