تراشه ردمی نوت ۹ 5G احتمالا مدیاتک Dimensity 800U خواهد بود
1 min read

تراشه ردمی نوت ۹ 5G احتمالا مدیاتک Dimensity 800U خواهد بود

زیربرند شیائومی یعنی ردمی در حال آماده سازی برای ارائه سری گوشی های هوشمند Redmi Note 9 خود در چین و تاریخ ۶ اذر ۹۹ است. این خانواده سه عضو خواهد داشت که ۲ عدد آن 5G است. امروز شایعه ای درباره دومین عضو 5G منتشر شده است. گفته می شود که تراشه ردمی نوت ۹ 5G احتمالا مدیاتک Dimensity 800U خواهد بود.

تراشه ردمی نوت ۹ 5G

تاکنون، ما بسیاری از گزارش ها، شایعات و حتی تیزرهای رسمی توسط شرکت در مورد گوشی آینده دریافت کرده ایم. در این میان، نسخه 5G تلفن هوشمند Redmi Note 9 امروز در وب سایت پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است، که به ما می فهماند که برخی از مشخصات و ویژگی های آن چیست.

همانطور که در تصویر پایگاه داده Geekbench دیده می شود، دستگاهی منتسب به Redmi Note 9 5G (با شماره مدل Xiaomi M2007J22C) توانسته است در آزمون تک هسته ای 598 و در آزمون چند هسته ای 1793 را ثبت کند. علاوه بر این، لیست Geekbench نشان می دهد که Redmi Note 9 5G توسط یک پردازنده هشت هسته ای Dimensity 800U تأمین می شود که با 8 گیگابایت رم جفت می شود.

در بخش نرم افزاری، Redmi Note 9 5G با رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۰ ارائه می شود. به غیر از آنچه ذکر کردیم، لیست Geekbench در Redmi Note 9 5G چیز دیگری در مورد دستگاه به ما نمی گوید.

برای کاربرانی که شاید گیج شده باشند باید بگویم که Redmi Note 9 5G یا (M2007J22C) به خوبی می تواند در سطح جهانی به عنوان ردمی Note 9T یا (M2007J22G) عرضه شود، این نامی است یک مانیکر که چندی پیش فاش شد.

نظر شما چیست؟ منتظر عضو جدید خانواده محبوب ردمی نوت ۹ هستید؟

نوشته تراشه ردمی نوت ۹ 5G احتمالا مدیاتک Dimensity 800U خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code