تصویری از ماکت های گلکسی اس ۲۱ منتشر شد
1 min read

تصویری از ماکت های گلکسی اس ۲۱ منتشر شد

همانطور که به سمت آخر آذر حرکت می کنیم، وقت آن است که به فکر گوشی های هوشمند بعدی باشیم. جدیدترین دستگاه های پرچمداری که انتظار داریم معرفی شوند، خانواده گلکسی اس ۲۱ است. این خانواده پرچمدار نیمه اول ۲۰۲۱ سامسونگ متشکل از Galaxy S21 ، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra خواهد بود. امروز تصویری از ماکت های گلکسی اس ۲۱ منتشر شده است. اجازه بدهید کمی حس کنجکاوی خود را قلقلک دهیم تا به آن جا برسیم.

ماکت های گلکسی اس ۲۱

همانطور که می بینید، طراحی قاب دوربین همان چیزی است که در رندها دیدیم. این بخش از دستگاه با فریم دور آن یکپارچه به نظر می رسد و یک نگاه جدید و یکتا به ما می دهد. این شاید تا حدودی بتواند شکسته شدن قاب پشتی قسمت شمال غربی دوربین در تست های سقوط نشکند.

پرچمدار اولترا ۲۰۲۱ سامسونگ می تواند به یک صفحه نمایش 6.8 اینچی LPTO با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شود. اکسید پلی کریستالین یا LTPO در دمای پایین که توسط اپل ساخته شده است، به دستگاه اجازه می دهد تا در صورت عدم نیاز به فناوری، رفرش ریت نمایشگر را به سرعت پایین تر تغییر دهد.

به عنوان مثال با LTPO سامسونگ Galaxy S21 Ultra می تواند برای پیمایش نرم و انیمیشن بازی، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز داشته باشد به این صورت که صفحه نمایش ۱۲۰ بار در ثانیه به روز می شود. اما همانطور که انتظار دارید، اجرای نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز باعث شارژ سریع باتری می شود. اما با LTPO به دستگاه اجازه می دهد که در صورت عدم نیاز به رفرش ریت سریعتر، صفحه نمایش بتواند میزان آن را کاهش دهد. برای اولین بار در Galaxy Note 20 Ultra امسال، در حالت آماده به کار میزان تازه سازی صفحه نمایش می تواند تا ۱ هرتز کاهش یابد. همچنین سامسونگ در حال افزایش نسبت کنتراست و روشنایی صفحه است.

هر سه تلفن مجهز به تراشه های ۵ نانومتری خواهند بود. در ایالات متحده، کانادا و چین باید Snapdragon 875 را ببینیم، در حالی که در اکثر کشورها سامسونگ Exynos 2100 دستگاه را هدایت می کند.

برای دوربین پشتی در Galaxy S21 Ultra با دوربین 108MP بهبودیافته انجام می شود که با ادغام پیکسل ها، تصاویر واضح 12MP ارائه می دهد. این ماژول همچنین از یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی بهره می برد. بزرگنمایی 100 برابر فضایی که در گلکسی S20 Ultra شروع به کار کرد اما با عملکرد ضعیف آن در Galaxy Note 20 Ultra کنار گذاشته شد، در حال بازگشت به Galaxy S21 Ultra است.

سامسونگ امیدوار است که اندازه پیکسل 130٪ بزرگتر و استفاده از فوکوس خودکار دوال پیکسل در هر دو دوربین تله باعث بهبود نمای تصاویر زوم فضایی شود. همچنین یک سیستم فوکوس خودکار لیزر نیز وجود خواهد داشت.

گوشی های Galaxy S21 + و Galaxy S21 بسیاری از مشخصات مورد استفاده در مدل های Galaxy S20 + و Galaxy S20 امسال را به ترتیب شامل نمایشگرهای 6.7 اینچی و 6.2 اینچی را حفظ خواهند کرد.

وضوح تصویر در هر دو پنل از QHD + به FHD + کاهش می یابد. علاوه بر این ، Galaxy S20 + و Galaxy S20 از نمایشگر LTPO استفاده نخواهند کرد ، این بدان معناست که در صورت فعال بودن، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمی تواند به صورت پویا تغییر کند.

این بدان معنی است که تنها راه برای صرفه جویی در مصرف باتری در این دو مدل شاخص، غیرفعال کردن رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نگه داشتن میزان آن در سطح قدیمی 60 هرتز است. ظرفیت باتری در سه مدل می تواند با بیشترین ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت برای Galaxy S20 Ultra و 4800mAh در Galaxy S21 + و 4000mAh در داخل Galaxy S21 شروع شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که طراحی گلکسی اس ۲۱ شما را بفریبد؟

نوشته تصویری از ماکت های گلکسی اس ۲۱ منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code