تا سال ۲۰۲۱ نرم افزارهای اندرویدی به ویندوز ۱۰ خواهند آمد

در حال حاضر امکان اجرای برنامه های اندروید در رایانه های ویندوز ۱۰ به لطف شبیه سازهایی مانند Bluestacks وجود دارد، اما به نظر می رسد مایکروسافت ممکن است این واسط را قطع کند و پشتیبانی از برنامه های Android را مستقیماً به سیستم عامل بیاورد. گفته می شود که تا سال ۲۰۲۱ نرم افزارهای اندرویدی به ویندوز ۱۰ خواهند آمد.

روزنامه نگار Windows Central آقای Zac Bowden گزارش داد که این شرکت در حال بررسی برنامه های اندرویدی در سال ۲۰۲۱ به ویندوز است. به طور خاص او می گوید که این ممکن است به فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت بیاید.

در مورد نحوه اجرای دقیق مایکروسافت و اینکه آیا به Windows روی Arm وارد می شود، هیچ صحبتی صورت نگرفته است. مورد دوم مطمئناً منطقی است زیرا اکثر قریب به اتفاق برنامه های اندروید با در نظر گرفتن دستگاه های Arm ساخته می شوند.

اگرچه بسیاری از برنامه ها مانند Gmail یا Uber و سایر برنامه ها به پشتیبانی از خدمات Google Play احتیاج دارند، اما مشخص نیست مایکروسافت قصد دارد این مجموعه را ارائه دهد یا خیر. پیش از این دیدیم که سایر سیستم عامل هایی که سازگاری برنامه های بومی اندروید را ارائه می دهند (به عنوان مثال BlackBerry 10، پیش نمایش های اولیه ویندوز ۱۰ موبایل) یکپارچه سازی خدمات Google Play بومی را نیز ارائه نداده اند.
با این وجود، پشتیبانی از برنامه اندروید بومی در ویندوز ۱۰ مخصوصاً با توجه به پشتیبانی MacOS از برنامه های iPad و iPhone، می تواند مورد استقبال قرار گیرد. امیدوارم این امر بیشتر توسعه دهندگان Android را ترغیب کند تا برنامه های خود را با پشتیبانی از صفحه نمایش های بزرگ تر نیز بسازند، زیرا این یک شکایت جزئی در دستگاه های تاشو بوده است.

نظر شما چیست؟ اجرای نرم افزارهای اندروید روی ویندوز جذاب خواهد بود؟

نوشته تا سال ۲۰۲۱ نرم افزارهای اندرویدی به ویندوز ۱۰ خواهند آمد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code