نمایشگر اصلی گلکسی زد فولد ۳ شاید کوچکتر باشد

مشخصات ابتدایی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 به تازگی منتشر شده است. این اطلاعات از یک منبع قابل اعتماد بدست آمده است، اگرچه باید توجه داشته باشید که اینها مشخصات نهایی نیستند و در زمان ورود گوشی به بازار می توان تغییرات زیادی را ایجاد کرد. گفته می شود که نمایشگر اصلی گلکسی زد فولد ۳ شاید کوچکتر باشد.

گلکسی زد فولد ۳

یک منبع قابل اعتماد دیگر در توییت خود به این موضوع اشاره کرده است. او اساساً به منابع ما می گوید که چنین اطلاعات اولیه را به طور منظم برای محصولات سامسونگ دریافت می کند و باید به اینکه همه چیز می تواند تغییر کند، توجه داشته باشد.

با گفتن این موارد، ایفا اطلاعات را با تردید بررسی کنید، زیرا شاید تغییراتی ایجاد شود. در حال حاضر، در مورد مشخصات سومین گوشی تاشو بزرگ سامسونگ این منبع می گوید که Galaxy Z Fold 3 از یک صفحه نمایش ۱۲ج هرتز بهره می برد، این یک داده قوی قابل اعتماد است.

Samsung

هرچند که او احتمالاً در مورد رفرش ریت صفحه نمایش اصلی صحبت می کند. ما هنوز در مورد صفحه خارجی چیزی نمی دانیم. به گفته او باتری 3900 میلی آمپر ساعتی در این دستگاه وجود دارد.

این مشخصات اولیه است و احتمالا به صفحه نمایش اصلی Galaxy Z Fold 3 که زیر ۷ اینچ خواهد بود، اشاره دارد.

این گوشی حاشیه های کمتری نسبت به نسل قبلی خود داشته و همزمان یک سوراخ کوچکتر از دوربین نمایشگر خواهد داشت. اگر به این اطلاعات اعتقاد داشته باشد، نمایشگر اصلی آن کوچکتر خواهد بود. Galaxy Z Fold 3 دارای صفحه اصلی 6.9 اینچی است.

برای مقایسه، Galaxy Z Fold 2 دارای یک پنل 7.6 اینچی است. این اطلاعات به تنهایی باعث تردید در آن می شود. به نوعی تردید داریم که سامسونگ در مورد اندازه اصلی، تغییر بزرگی در صفحه اصلی ایجاد کند.

تمام نکته در داشتن دستگاه Galaxy Z Fold این است که بتوانید آن را باز کنید تا یک نمایشگر بزرگ داشته باشید. تلفن های هوشمند معمولی با نمایشگر 6.9 اینچی در بازار موجود است. بنابراین … بله، این احتمالاً دقیق نیست. (البته توجه داشته باشید که نمایشگر ۶.۹ اینچی با نیست مربعی تر مثل نمایشگر داخلی احتمال ۶.۹ اینچی گلکسی زد فولد ۳ خیلی بزرگتر از نمایشگر ۶.۹ اینچی کشیده در گلکسی اس ۲۰ اولترا خواهد بود)

این منابع همچنین اشاره کردند که نمایشگر جدید UTG یا (Ultra Thin Glass) روی آن قرار خواهد گرفت و از دوام بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. Galaxy Z Fold 3 احتمالاً در آگوست سال آینده وارد بازار خواهد شد، بنابراین زمان زیادی تا آن زمان وجود دارد.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ صحت آن را تایید می کنید؟

نوشته نمایشگر اصلی گلکسی زد فولد ۳ شاید کوچکتر باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code