رندر گلکسی S21 سامسونگ با رنگ های مختلف دیده شد
1 min read

رندر گلکسی S21 سامسونگ با رنگ های مختلف دیده شد

در این مرحله گلکسی S21 یکی از دستگاه مورد انتظار بازار است. این دستگاه ها در دی ماه ۱۳۹۹ برای پیش سفارش آماده خواهد بود. گفته می شود که Galaxy Buds Pro جدید همراه با آن ارائه خواهد شد. امروز رندر گلکسی S21 سامسونگ با رنگ های مختلف دیده شده است.

رندر گلکسی S21 سامسونگ

ما تاکنون تعداد نسبتا خوبی از رندرها را دیده ایم، اما جدیدترین رندرها به ما دستگاه را از چند زاویه مختلف به همراه رنگ های مختلفی که ممکن است داشته باشد، نشان می دهد. گلکسی S21 بسیار پیچیده تر از نسل قدیمی تر با لبه های فریم خمیده به نظر می رسد.

این رندرها به لطف Ice Universe منتشر می شوند. گرچه اینها ارائه های مبتنی بر CAD هستند، اما به ما ایده خوبی می دهند که دستگاه در چندین رنگ مختلف چطور به نظر خواهد رسید. ما شک داریم که همه این رنگی ها رسمی شوند، اما هنوز هم ظاهر خوبی دارند.

من واقعاً بنفشه و نقره ای دستگاه را دوست دارم. با این حال، بارزترین ویژگی این دستگاه نحوه ساخت ماژول دوربین است.

سامسونگ به جای استفاده از طراحی سنتی که با سری Galaxy S20 و سری Galaxy Note 20 دیده ایم، تصمیم گرفته است تا طراحی دوربین را متفاوت کند برجستگی ان را از فریم آغاز کند. به این صورت احتمال شکستگی گوشه شمال غربی قاب شیشه ای پشتی صفر می شود، چون عملا وجود ندارد این بخش!

تا آنجا که به بقیه اطلاعات مربوط می شود، ما چیز زیادی در مورد ویژگی های دستگاه نمی دانیم، جدا از اینکه یک تراشه جدید Snapdragon / Exynos در قلب خود خواهد داشت که بر اساس بازاری که دستگاه را از آن خریداری می کنید، متغیر خواهد بود.

برخلاف همیشه، ما انتظار سه مدل را داریم و آنها در دی ماه رسمی می شوند. پیش سفارش آن در همان ماه شروع می شود و در شاید تا یک یا دو هفته بعد نیز ارسال شود.

نظرات شما در مورد طراحی گلکسی S21 را با ما در میان بگذارید. من آن را در مقایسه با Galaxy S20 Plus خود دوست دارم. به نظر من بسیار پیچیده تر به نظر می رسد.

نوشته رندر گلکسی S21 سامسونگ با رنگ های مختلف دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code