ارزان‌ترین تست کرونا با مشورپ

با شروع موج سوم کرونا که شدیدتر از دو موج قبلی گزارش می‌‌شود، توصیه متخصصان برای محافظت فردی، ماسک زدن، حفظ فاصله اجتماعی و ماندن در خانه به مراتب بیشتر شده است. پزشکان می ‌گویند جز برای کارهای ضروری از خانه خارج نشوید و همچنین بهتر است افراد بالای ۶۰ سال تا جای ممکن در قرنطینه بمانند.

از طرفی مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاهی و استفاده از خدمات سلامت نیز در این روزها کار بسیار پرخطری محسوب می‌شود. افراد بسیاری در صورت مشکوک بودن به کرونا ترجیح می‌‌دهند برای تشخیص قطعی و دادن تست به این مراکز مراجعه نکنند چون محیطشان را آلوده می‌دانند.

چکاپ‌های سالانه، مراجعه به پزشک برای مشکلات و بیماری‌ هایی به جز کرونا دادن تست کرونا و… در این روزها به نگرانی و دغدغه افراد تبدیل شده است. در چنین شرایطی باید چکار کنیم؟ آیا باید درمان یا پیگیری مشکلات سلامتی خود را به تعویق بیاندازیم؟

البته که نه! به تعویق انداختن تشخیص بیماری‌ها از جمله کرونا می‌تواند آسیب های جبران ناپذیری ایجاد کرده و پروسه درمان را دشوارتر کند. بنابراین بهتر است در چنین شرایطی از وب‌سایت یا اپلیکیشن مَشوِرپ برای دریافت خدمات پزشکی آنلاین استفاده کنید.

استفاده از خدمات درمانی آنلاین

بهترین راه برای دسترسی به خدمات پزشکی و سلامت در روزهای اوج بیماری کرونا، استفاده از خدمات پزشکی آنلاین است. با استفاده از اپلیکیشن و وب‌سایت مَشوِرپ می‌توانید بدون حضور در مراکز بیمارستانی، از خدمات پزشکی، مشاوره با پزشکان و متخصصان و همچنین انجام تست کرونا بهره‌مند شوید.

هزینه تست کرونا

هزینه تست PCR در اغلب مراکز خصوصی حدود ۶۰۰ هزار تومان و هزینه آزمایش آنتی بادی نیز حدود ۱۵۰ هزار تومان است. مجموع این دو آزمایش با رقمی حدود ۷۵۰ هزار تومان انجام می‌شود.

تست کرونا در محل با مَشوِرپ

هزینه تست کرونا در منزل با استفاده از اپلیکیشن و وب‌سایت مَشوِرپ و همچنین اپلیکیشن آپ، ۱۰۰ هزار تومان از تعرفه سایر آزمایشگاه‌های خصوصی ارزان‌تر است.

اگر در این روزها ترجیح می‌دهید در خانه بمانید و به مراکز درمانی مراجعه نکنید، با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن مَشوِرپ یا اپلیکیشن آپ می‌توانید تنها با چند کلیک درخواست آزمایش کرونای خود را ثبت کنید تا همکاران مَشوِرپ با حضور در محل و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، آزمایش شما را انجام دهند. جواب تست نیز نهایتا ۲۴ تا ۳۰ ساعت بعد از نمونه‌گیری آماده شده و از طریق سایت و اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌گیرد.

در حال حاضر شهروندان تهران، قم، مشهد، اصفهان و شیراز به خدمات آزمایش در محل مَشوِرپ دسترسی دارند. در کنار قیمت مناسب این تست، بهره‌مندی از آخرین استانداردهای نمونه‌گیری در منزل و ارائه خدمات ویژه به مسافران پروازهای خارجی از جمله مزیت‌های رقابتی این تست به حساب می‌آید.

همچنین آزمایشات گروهی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها با تخفیف و شرایط ویژه در محل سازمان شما انجام می‌شود.

برای بررسی و تحلیل نتیجه آزمایش کرونای خود نیز می‌توانید به‌طور رایگان با پزشکان مَشوِرپ تماس گرفته و از توصیه‌های آن‌ها استفاده کنید.

با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم حضور در فضاهای پرجمعیت، از همه‎گیری بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

نوشته ارزان‌ترین تست کرونا با مشورپ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code