نوکیا ۵.۴ شاید با نمایشگر دارای سوراخ برای دوربین سلفی ارایه شود
1 min read

نوکیا ۵.۴ شاید با نمایشگر دارای سوراخ برای دوربین سلفی ارایه شود

سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی موضوع خیلی جدیدی نیست. ما تقریبا ۲ سالی هست که با این مفهوم آشنایی داریم. امروز و در گزارشی می شنویم که نوکیا ۵.۴ شاید با نمایشگر دارای سوراخ برای دوربین سلفی ارایه شود. گوشی Nokia 5.4 باید جانشین نوکیا ۵.۳ باشد.

نوکیا ۵.۴

شرکت HMD Global نوکیا ۵.۳ را در ماه مارس معرفی کرد و اکنون با شایعات نوکیا ۵.۴ آشنا می شویم. به گفته Nokiapoweruser این دستگاهزودتر از انتظار عرضه می شود.

این نشریه همچنین ادعا می کند که بر خلاف نوکیا ۵.۳ که دارای یک صفحه نمایش با ناچ قطره طور است ، صفحه نمایش نوکیا ۵.۴ دارای سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی است. این پنل ابعادی در حدود 6.4 اینچ خواهد بود. همچنین یک چیپست بهتر در راس آن قرار دارد، اما مشخص نیست کدام یک از تراشه ها دقیقا در دستگاه مذکور خواهد بود.

این منبع همچنین ادعا می کند که نوکیا ۵.۴ دارای دو انتخاب حافظه ای است که شامل 4 گیگابایت رم / 64 گیگابایت حافظه داخلی یا 4 گیگابایت رم / 128 گیگابایت حافظه داخلی است. در ابتدا در رنگ های های آبی و بنفش وجود خواهد داشت، اما گزینه های رنگی دیگری ممکن است بعداً در دسترس باشد.

انتظار می رود Nokia 5.4 از یک ماژول دوربین چهارگانه مانند نوکیا ۵.۴ استفاده کند و ممکن است تا پایان سال 2020 در کنار نوکیا 7.3 5G وارد بازار شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید نوکیا هستید؟ برای دوربین سلفی کدام راهکار را می پسندید؟

نوشته نوکیا ۵.۴ شاید با نمایشگر دارای سوراخ برای دوربین سلفی ارایه شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code