شیائومی Mi 10i و ردمی ۹ پاور در Google Play Console دیده شدند
1 min read

شیائومی Mi 10i و ردمی ۹ پاور در Google Play Console دیده شدند

شیائوی خداوندگار تولید یک دستگاه در چندین نام مختلف برای بازارهای مختلف است. امروز شیائومی Mi 10i و ردمی ۹ پاور در Google Play Console دیده شدند. این دستگاه ها احتمالا مدل هندی خانواده ردمی نوت ۹ جدید بازار چین هستند.

برند فرعی شیائومی یعنی Redmi اخیراً از سری Redmi Note 9 خود در چین رونمایی کرده است. این مجموعه دارای سه دستگاه است که عبارت است از: Redmi Note 9 4G ، Redmi Note 9 5G و Redmi Note 9 Pro 5G.

در این میان، ما قبلاً نسخه Redmi Note 9 5G بالقوه برای بازار جهانی یعنی Redmi Note 9T 5G را در وب سایت صدور گواهینامه NBTC مشاهده کرده ایم.

در حال حاضر، دو دستگاه باقیمانده نیز به عنوان نمونه های Redmi 9 Power یا (Redmi Note 9 4G با نام تجاری جدید در بازار هند) و Xiaomi Mi 10i یا (Redmi Note 9 Pro 5G با نام تجاری جدید برای بازار هند) ، در نسخه های مختلف نشان داده شده اند. این دستگاه ها در لیست کنسول Google Play مشاهده شده اند.

شیائومی Mi 10i

ردمی ۹ پاور

ردمی ۹ پاور

همانطور که در کنسول Google Play در لیست تصاویر Mi 10i و Redmi 9 Power دیده می شود، مشخصات هر دو دستگاه مطابق با نمونه های چینی مربوطه است.

به علاوه، ما هم Mi 10i و هم Redmi 9 Power را در لیست دستگاه های پشتیبانی شده گوگل مشاهده کرده ایم، که تقریباً همین داستان را به ما می گوید: “دستگاه های ریبرند شده”، زیرا شماره مدل دستگاه ها یکسان است و فقط C و I فرق دارند.

شیائومی Mi 10i از پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 750G بهره می برد که با 6 گیگابایت رم جفت می شود. دستگاه از سیستم عامل Android 10 بهره می برد. سرانجام، این دستگاه با نمایشگر Full HD + ارائه خواهد شد.

از طرف دیگر، ردمی ۹ پاور دارای پردازنده Snapdragon 662 همراه با 4 گیگابایت رم، سیستم عامل Android 10 و نمایشگر Full HD + خواهد بود.

در حال حاضر، این همان چیزی است که ما در رابطه با گوشی های هوشمند Mi 10i و Redmi 9 Power داریم، اما مطمئناً طی روزهای آینده تعداد بیشتری نیز در همین گوشی دریافت خواهیم کرد.

نظر شما درباره این سیاست ریبرندسازی موبایل ها توسط شیائومی چیست؟

نوشته شیائومی Mi 10i و ردمی ۹ پاور در Google Play Console دیده شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code