فروش برترین برندهای گوشی موبایل در فروشگاه اینترنتی کیومیتا

شرکت کیومیتا به عنوان نماینده اصلی و وارد ‌کننده انواع تجهیزات اداری و فروشگاهی در ایران به فعالیت میپردازد که بخشی از فعالیت خود را به فروش گوشی های موبایل هوشمند اختصاص داده است. این مجموعه با تنوعی از بهترین برندهای گوشی نظیر سامسونگ، اپل، آنر، نوکیا و شیائومی در خدمت شما کاربران گرامی میباشد و تمامی این برندها از بهترین تولید کنندگان گوشی موبایل هوشمند هستند. در ادامه قصد داریم شما را با این برندها آشنا کنیم.

گوشی موبایل آیفون (اپل): آیفون های شرکت اپل از گوشی های بسیار با کیفیت و قدرتمند بازار هستند و همیشه جز گوشی‌های پرچم‌ دار محسوب میشوند. همواره سری آیفون‌های اپل از جذابیت خاصی برخوردار بوده و با امکانات بسیار عالی، مورد علاقه بسیاری از کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته است. این برند از گوشی های هوشمند برای کاربرانی که مایل به پرداخت هزینه‌ های بالا اما با کیفیت هستند، گزینه‌ مناسبی به نظر میرسد.

اگر مایل هستید تا مشخصات فنی و لیست قیمت برترین برندهای گوشی هوشمند را مشاهده کنید کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

قیمت روز گوشی موبایل

گوشی موبایل سامسونگ: در جهان تقریبا از هر 5 گوشی هوشمندی که فروخته می ‌شود، یک گوشی به برند سامسونگ تعلق دارد و همانند آیفون مشهور است. گوشی هوشمندی که با توجه به بودجه و نیاز شما ساخته شده و با امکانات نرم افزاری تلفن همراه اندروید گوگل هستند و می ‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. شرکت سامسونگ با طراحی هوشمندانه خود در رده های مختلف توانسته عنوان پر فروش ترین گوشی های موبایل را در بازار به خود اختصاص دهد.

گوشی موبایل شیائومی: شیائومی از غول‌های جدید گوشی موبایل است که با ارائه پرچمدار بالارده و میان ‌رده توانست در رقابت با سامسونگ و آنر قرار گیرد. به طوریکه به سرعت بخش بزرگی از بازار را تصاحب کرد. گوشی های شیائومی به لطف ارائه سخت افزار عالی در مقابل قیمت به صرفه مورد توجه بسیاری از کاربران حرفه ای نیز قرار گرفت.

گوشی موبایل آنر honor: آنر از مشهورترین زیربرندهای شرکت هوآوی است که با فناوری‌های روز دنیا توانسته طرفدارن بسیاری را در بازار جذب کند. گوشی‌های این شرکت با کیفیت و در عین حال کم هزینه می باشد که برای کارهای روزمره و انجام کارهای گرافیکی سبک بسیار ایده آل هستند. تنوع گوشی های آنر بسیار بالا بوده و از این رو کاربر با توجه به نیاز خود میتواند مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری کند. از نظر قیمت آنر نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار بسیار عالی عمل کرده و هم گوشی‌ های پرچمدار و میان‌ رده آن ارزش خرید بسیار بالایی دارند. اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه اما با کیفیت هستید، میتوانید به روزترین قیمت های گوشی آنر honor و مشخصات فنی آن را در سایت کیومیتا ببینید.

https://www.qmita.com/subcat/1081-1/%D8%A2%D9%86%D8%B1.aspx

گوشی موبایل نوکیا: نوکیا از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده تلفن همراه در دنیا میباشد و همیشه در حال رونمایی از تلفن های جدید بوده است. در حال حاضر نیز یکی از معتبرترین و خوشنام‌ ترین برندها در بازار موبایل محسوب می شود و با وجود قیمت نسبتا پایین، از ویژگی ها و مشخصات قابل توجهی برخوردار است. اگر به دنبال گوشی هوشمند جدید هستید، خرید گوشی موبایل نوکیا بهترین گزینه خواهد بود.

برای خرید گوشی موبایل سری به فروشگاه اینترنتی کیومیتا بزنید و مدل مورد نظر را مطابق با بودجه خود از میان مدل های موجود انتخاب و خریداری کنید. این فروشگاه اینترنتی با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و ارائه خدمات معتبر می تواند تضمین کند که با خرید گوشی موبایل با کوچکترین مشکلی مواجه نخواهید شد. قیمت های منصفانه ، تضمین اصالت کالا و بهره مندی از ضمانتامه معتبر بخشی از مزایای خرید گوشی از فروشگاه کیومیتا میباشد.

نوشته فروش برترین برندهای گوشی موبایل در فروشگاه اینترنتی کیومیتا اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code