به گلکسی A32 5G سامسونگ سلام کنید

ابتدا ۴ ماه پیش بود که برای شما نوشتیم گلکسی A32 در دست توسعه است. سپس سه روز پیش گلکسی A32 5G سامسونگ با طراحی متفاوت لو رفت. امروز و با انتشار رندرهای قابل اعتماد، می توانید به گلکسی A32 5G سامسونگ سلام کنید.

گلکسی A32 5G سامسونگ

چند ماه پیش سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy A42 5G را در بازارهای اروپا معرفی کرد. گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 750G مقرون به صرفه ترین گوشی 5G از این برند است. گزارش های اخیر نشان داده است که این عنوان به زودی در اختیار Galaxy A32 5G قرار خواهد گرفت. پیش از ورود دستگاه به بازار، منبع معتبر OnLeaks، رندرهای Galaxy A32 5G را به اشتراک گذاشته است تا طراحی آن را با شکوه کامل نشان دهد.

گلکسی A32 5G سامسونگ

این منبع نشان داد که Galaxy A32 5G دارای یک شاسی پلی کربنات خواهد بود. اکثر گوشی های سامسونگ موجود در بازار دارای لبه های منحنی و دوربین های برآمده هستند. با این حال، گلکسی A32 از لحاظ قاب پشتی تخت از جذابیت دیگری برخوردار است. همچنین از قاب یکپارچه برای ۳ دوربین برخوردار نیست.

دوربین های سه گانه عمودی تراز شده Galaxy A32 از پوسته پلاستیکی بیرون زده اند. دوربین های سه گانه با یک فلاش LED و یک سنسور ناشناخته همراه هستند. در قسمت جلوی گلکسی A32 نمایشگری را شاهدیم که ابعادی در حدود 6.5 اینچ دارد. دوربین سلفی در داخل بریدگی Infinity-V قرار دارد. صفحه نمایش توسط حاشیه های نسبتا ضخیم احاطه شده و دارای چانه بزرگی است.

اندازه Galaxy A32 5G حدود 164.2 در 76.1 در 9.1 میلی متر است و ضخامت آن در بخش برآمدگی دوربین عقب ۱ میلی متر افزایش می یابد. این گوشی به اسکنر اثر انگشت زیرنمایشگر، جک صوتی 3.5 میلی متری ، پورت USB-C و بلندگوی تکی در لبه پایین مجهز شده است.

این درز اطلاعاتی در مورد مشخصات دیگر Galaxy A32 5G ندارد. شایعات حاکی از آن است که ماژول دوربین می تواند یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی را در خود جای دهد. در حالی که سامسونگ با معرفی Galaxy A32 کمی فاصله دارد، به نظر می رسد که تاریخ عرضه آن خیلی دور نباشد.

نظر شما درباره طراحی خاص گلکسی A32 5G چیست؟

نوشته به گلکسی A32 5G سامسونگ سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code