معرفی چند کالای کاربردی و مفید

در این مقاله سعی شده تا چندین کالای جدید و کاربردی را اخیراً در فروشگاه ها عرضه شده است را معرفی کنیم.

  1. قلم حکاکی

قلم حکاکی انگرویت یکی از وسایلی است که در چند سال اخیر به بازار عرضه شده و از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است دلیل این محبوبیت نیز سادگی کار با این دستگاه است همچنین دقت بالا و سرعت عمل نیز در این محبوبیت بی تاثیر نیست.

دستگاه های حکاکی دیگر بسیار حجیم و سنگین بودند که قابلیت جابه جایی بسیار کمتری داشتند همچنین نیاز بود تا در جایی که برق وجود داشت باید استفاده می شد اما این دستگاه در اندازه یک خودکار بوده و قابلیت کارکرد با باتری را نیز دارد که می توان آنرا در کیف و جیب خود به همراه داشت .

قیمت پایین یکی دیگر از دلایل محبوبیت این نوع قلم حکاکی است چرا که قیمت آن یک پنجم قیمت کالاهای مشابه است .

چگونه قلم حکاکی انگرویت را تهیه کنیم :

با جستجوی کوتاهی در اینترنت مشاهده خواهیم کرد که فروشگاه های متعددی هستند که این کالا را عرضه می کنند لذا با جستجو در میان فروشگاه های مختلف می توانید ارزانترین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده را انتخاب و نسبت به تهیه آن اقدام نمایید البته باید در نظر داشته باشید که کلیه موارد امنیتی خرید اینترنتی را رعایت نمایید مثلا فروشگاه باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و شماره تلفن های پاسخگو نیز داشته باشد همچنین به دلیل برقی بودن این دستگاه سعی کنید فروشگاه عرضه کننده ، تضمین و گارانتی نیز داشته باشد تا در صورت هر گونه مشکل بتوانید آنرا تعویض و از گارانتی استفاده نمایید.

  1. لمینت دندان اسنپ اسمایل

لمینت چیست :

لمینت ایجاد لایه ای از سرامیک یا کامپوزیت بر روی دندان در جهت ایجاد سفیدی لازم و پوشش دندان های مشکل دار است. البته هر کدام از لمینت های سرامیکی و کامپوزیتی طرفداران خاص خود را دارند حتی برخی لمینت را در جلوگیری از پوسیدگی دندان ها مفید می دانند اما آنچه مهم است لمینت برای بعضی دندان ها گزینه ای اجتناب ناپذیر است همچنین افرادی که می خواهند راه حلی سریع برای دندان های بدشکل داشته باشند بیشتر به سراغ لمینت می روند.

قیمت لمینت دندان:

همانطور که می دانید لمینت دندان یکی از کارهای است که هزینه زیادی دارد و اکثر افراد نمی توانند از عهده هزینه های آن بربیایند و اکثراً بیمه ها هم این نوع خدمات را پوشش نمی دهند.

حال چاره چیست :

راه حلی راحت و ارزان برای لمینت ارزان ، لمینت متحرک اسنپ اسمایل است که با توجه به طراحی خاص برای همه دندان ها می تواند کارایی داشته باشد همچنین جنس بسیار مرغوب و شفاف و کاربرد راحت این لمینت را بسیار محبوب ساخته به طوریکه یکی از کالاهای پرفروش در اروپا در چند ماه اخیر بوده است. این لمینت دارای ضخامت بسیار کم و استحکام بالا است که هیچ گونه احساسی در طرف مقابل در جهت ظاهر غیر عادی بودن ایجاد نمی کند و کاملا طبیعی به نظر می رسد. همچنین هزینه پرداختی شما برای دو لمینت برای فک های بالا و پایین است که بسیار اقتصادی است. این لمینت در هنگام غذا خوردن و صحبت کردن هیچ گونه جابه جایی ندارد و به راحتی همانند دندان های خودتان می توانید این قبیل کارها را انجام دهید جنس آن از سرامیک یا همان در اصطلاح عامیانه چینی است که لبخندی هالیوودی را برای شما به ارمغان می آورد.

همچنین در انجام لمینت های پزشکی قسمت رویه دندان ها تراش داده می شود تا بتوان به راحتی آنها را روی دندان قرار داد که همین اقدام باعث از بین رفتن مینای دندان و خرابی زود هنگام آنها می شود اما لمینت متحرک چنین عوارضی ندارد. طریقه تمیز کردن آن نیز به این صورت است که پس از درآوردن آنها را با آب و بدون استفاده از خمیر دندان بشویید زیرا خمیر دندان باعث سایش لمینت می شود قبل از استفاده از لمینت متحرک آنرا داخل آب گرم به مدت یک دقیقه قرار دهید و سپس بلافاصله آنرا روی دندان بگذارید این عمل باعث می شود تا لمینت محکم روی دندان قرار گیرد همچنین در بسته ای که دریافت می کنید پودری نیز وجود دارد که برای تمیز کردن لکه ها از آن استفاده می شود. البته باید این را در نظر داشت که این لمینت جایگزین هیچ یک از روش های پزشکی نیست و فقط جایگزینی موقت برای آنها است مثلا اگر می خواهید در یک مراسم و یا مهمانی شرکت کنید این وسیله بسیار مناسب است ولی اگر توانایی روش های دیگر مانند ایمپلنت و … را دارید حتما از آنها استفده کنید تا درمانی دائمی باشد . با اینکه اسنپ اسمایل از مواد مقاوم ساخته شده است اما آن هم به مراقبت نیاز دارد تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن استفاده نمایید این مراقبت ها عبارتند از شستشوی بلافاصله بعد از استفاده عدم کشیدن سیگار در صورت امکان و …

این لمینت مثل لنز چشم وسیله ای موقت برای حل مشکل است و نمی تواند راه حلی دائمی باشد. ولی اگر دندان های نامرتب و نامنظم و آسیب دیده ای دارید پیشنهاد می شود این وسیله را در میان وسایل خود داشته باشید تا در موارد ضروری از آن بهره مند گردید.

  1. ماساژور دلفینی

ماساژ روشی است که به راحتی ماهیچه ها و رفع خستگی بسیار کمک می کند البته ماساژ نیز انواع مختلفی دارد که در آخر وقت هر روز می تواند به رفع خستگی و گرفتگی عضلات کمک کند. ماساژ فواید زیادی از قبیل رفع استرس و افسردگی، رفع دردهای زنانه ، رفع لخته خون از مسیر قلب و رفع درد های مزمن منطقه ای و هزاران فایده دیگر دارد بعضی از ماساژ ها با دست انجام می شود البته اگر علم کافی در زمینه حرکات حرفه ای ماساژ ندارید اگر دستگاه های ماساژ برقی استفاده کنید بهتر خواهد بود.

چه نوع ماساژوری بخرم ؟

اگر به دنبال ماساژوری هستید که بتوانید بیشترین کاربرد مفید را از آن بگیرید پیشنهاد ما ماساژور دلفینی است که با توجه به اندازه بزرگ و طراحی آرگونومیک و داشتن سری های متفاوت برای کارایی های مختلف بهترین گزینه ممکن خواهد بود این ماساژور با برق شهری کار می کند و دارای تنظیم سرعت و چندین حالت ماساژ است همین امکانات متعدد باعث شده تا این نوع ماساژور دلفینی محبوبیت زیادی در تمام دنیا داشته باشد نحوه کارکرد این دستگاه نیز به این صورت است که از قسمت انتهایی دلفین به عنوان دستگیره استفاده می کنیم و بسته به محل استفاده از میان پنج نوع سری مختلف یکی را روی دستگاه نصب کرده و حالت استفاده را نیز با دکمه ای روی دستگاه وجود دارد را نیز انتخاب میکنیم و دستگاه را روشن میکنیم البته حالت استاندارد این است که سرعت دستگاه برای هر قسمت از بدن که استفاده شود باید در کمترین حالت قرار گیرد و با استفاده در دقایق بعدی سرعت دستگاه را افزایش دهیم چرا که افزایش سرعت در همان ابتدا ممکن است نتیجه ای برعکس داشته باشد و گرفتگی ماهیچه ها را نیز به دنبال داشته باشد این ماساژور در دو رنگ آبی و قرمز عرضه شده است و از کیفیت بسیار عالی نیز برخوردارند .

این کالا در اکثر فروشگاه اینترنتی نیز با قیمت های رقابتی عرضه شده است که میتوانید بسته به قیمت و خدمات آنها را انتخاب و سفارش دهید.

نوشته معرفی چند کالای کاربردی و مفید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code