ریلمی Race با اسنپدراگون ۸۸۸ ارایه خواهد شد، نگاهی به طراحی

دیروز در ترنجی خواندیم که گوشی ریلمی Ace با اسنپدراگون ۸۷۵ و شارژر فوق سریع در دست توسعه است. امشب با تقویت اطلاعات مشخص شد که پرچمدار بعدی Realme با کد “Race” شناخته می شود و دارای شماره مدل RMX2202 خواهد بود. این را می توان در یک تصویر از صفحه About که توسط یک منبع معتبر برای ما ارسال شده، مشاهده کرد.

ریلمی Race

این دستگاه توسط اسنپدراگون ۸۸۸ تأمین خواهد شد و این نام چیپست پرچمدار جدید کوالکام است (که شایعه شده بود اسنپدراگون ۸۷۵ است). این در میان اولین تلفن های مبتنی بر SD888 خواهد بود که به بازار عرضه می شود. این چیپ ست با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی سازگار است. همچنین گفته می شود که اندروید ۱۱ را با Realme UI 2.0 در بالای صفحه اجرا می کند.

ریلمی

ما همچنین تصویری از تلفن دریافت کردیم که یک دوربین چهارگانه با برجستگی “Oreo”طور را نشان می داد. با این حال، ما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ماژول های داخل آن نداریم. همچنین هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا Realme Race از شارژ ریلمی ۱۲۵ واتUltraDART استفاده می کند یا اینکه با دستگاه دیگری برای اولین بار با آن ارائه می شود، خبری نیست.

مدیر عامل شرکت Madhav Sheth پیش از اعلامیه رسمی تراشه جدید، “Qualcomm 8” را توییت کرد و چند ساعت بعد درباره “یک سورپرایز” برای ماه دسامبر توییت کرد. این حتی اولین تیزر تبلیغاتی درباره Realme نیست که از دستگاه جدیدش چیپست جدید ۵ نانومتری استفاده می کند. این تیزر به معرفی جدیدی به خط تولید فعلی Realme اشاره داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید ریلمی هستید؟

نوشته ریلمی Race با اسنپدراگون ۸۸۸ ارایه خواهد شد، نگاهی به طراحی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code