شیائومی Mi 11 با Snapdragon 888 ارایه خواهد شد

شیائومی Mi 11 به طور رسمی در جریان نطق اصلی در اجلاس سران Qualcomm Snapdragon Tech 2020 معرفی شد، یعنی تقریبا معرفی شد. در حقیقت عنوان شده است که شیائومی Mi 11 با Snapdragon 888 ارایه خواهد شد.

شیائومی Mi 11 با Snapdragon 888

پرچمدار جدید سری Mi در میان اولین گوشی هایی است که با Snapdragon 888 ارائه خواهد شد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Xiaomi یعنی آقای Lei به تازگی این را رسما اعلام کرد.

مشخصات Mi 11 هنوز رسما فاش نشده است. با این وجود شایعات مطرح کرده اند که این گوشی هوشمند جدید با یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و حداقل ۶ گیگابایت رم همراه خواهد بود. انتظار می رود Mi 11 در کنار Mi 11 Pro حوالی دی ماه ۹۹ رونمایی شود.

شیائومی می ۱۱ به عنوان جانشین Mi 10 ظاهر خواهد شد که سال گذشته در اجلاس فناوری Snapdragon Tech اعلام شد و در دی ماه آغاز به کار کرد. این گوشی هوشمند جدید تبلیغ شده است که خیلی زود به عنوان یک محصول “پیشرفته” توسط شیائومی معرفی می شود.

جون در سخنرانی گفت:

“من بسیار خوشحالم که به شما می گویم نسل بعدی گوشی هوشمند پریمیوم 5G شیائومی مجهز به Snapdragon 888 بوده و به زودی راه اندازی می شود.” این یک محصول پیشرفته و پر از ویژگی های درجه یک است.”

لیست Geekbench با شماره مدل M2012K11C همچنین حاکی از آن است که Mi 11 می تواند حداقل 6 گیگابایت رم داشته باشد و با سیستم عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش فرض ارایه شود.

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

همانطور که در ترنجی خواندیم کوالکام به پیش رفته و پرده از اسنپدراگون ۸۸۸ برداشته است. این معرفی در اجلاس فناوری اسنپدراگون برگزار شده است و SD888 همان پرچمدار بعدی است که اکثر پرچمداران عرضه شده در سال ۲۰۲۱ را تأمین خواهد کرد.

جزئیات بیشتر در مورد چیپست جدید اواخر این هفته ارائه خواهد شد، اما در حال حاضر، ما اطلاعاتی در مورد اینکه این تراشه قرار است در چه دستگاه هایی ظاهر شود، داریم. همچنین می دانیم که این مجهز به نسل سوم مودم X60 5G است. این مودم با اتصال جهانی Sub-6 و mmWave همراه با تجمع حامل 5G، پشتیبانی از چند سیم کارت و dynamic spectrum sharing همراه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر می ۱۱ شیائومی هستید؟

نوشته شیائومی Mi 11 با Snapdragon 888 ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code