گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ را ببینید
1 min read

گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ را ببینید

ما رندرهای گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ اولترا دیده ایم. گلکسی اس ۲۱ پلاس اما هنوز دیده نشده بود. امروز می توانید رندرهای Galaxy S21 Plus را ببینید که کاملا هم قابل انتظار ظاهر شده است.

گلکسی اس ۲۱ پلاس

گلکسی اس ۲۱ پلاس

بر اساس رندرهای منتشر شده سامسونگ Galaxy S21 Plus که یک ماه پیش منتشر شد، Pigtou با همکاری @xleaks7 رندرهای کامل سه بعدی را به ارمغان آورده است که به ما نگاه دقیق تری به شکل ظاهری Galaxy S21 Plus می دهد. یک ویدیوی 4K به همراه رندرها نیز وجود دارد.

تصاویر حاشیه های بسیار باریک متقارن، سوراخ بسیار کوچک برای دوربین سلفی و ماژول دوربین غیرمعمول در پشت را نشان می دهد. اعتقاد بر این است که ابعاد به شرح زیر است: 161.55 در 75.6 در 7.86 . اگر این موارد صحیح باشد، ما تقریباً به همان اندازه Galaxy S20 Plus نگاه می کنیم که نشان می دهد شایعه در مورد اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ممکن است درست باشد.

به غیر از این، ما نمی توانیم چیز دیگری با ارزش ببینیم، جز اینکه شما می توانید گوشی را با جزئیات ببینید. به یاد داشته باشید که ارائه های ارائه شده بر اساس رندرهای CAD تأیید نشده هستند، بنابراین ممکن است پس از معرفی گلکسی اس ۲۰ پلاس، طراحی نهایی متفاوت باشد.

حساب توییتری Ice Universe منبع مشهور معروف سامسونگ، در این باره گفت که در حالی که قسمت پشتی آن نشان داده شده است، طراحی جلو کاملاً دقیق نیست. او رندر خود را به اشتراک گذاشت که حاشیه های آن کمی ضخیم تر و متقارن نیست. چانه (حاشیه پایین) هنوز ضخیم تر است در حالی که حاشیه های کناری و بالایی آن یکسان به نظر می رسند.

نظر شما درباره گلکسی اس ۲۱ پلاس چیست؟

نوشته گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code