به گلکسی بادز پرو سامسونگ سلام کنید
1 min read

به گلکسی بادز پرو سامسونگ سلام کنید

چهار روز پیش بود که در ترنجی برای شما نوشتیم شاید هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Pro همراه با Galaxy S21 معرفی شود. امروز می توانید به گلکسی بادز پرو سامسونگ سلام کنید چرا که رندرهای آن توسط Evleaks منتشر شده است.

گلکسی بادز پرو سامسونگ

هیچ جای تعجب نیست که سامسونگ آماده است جدیدترین هدفون بی سیم واقعی خود یعنی Galaxy Buds Pro را در کنار 2021 Galaxy S معرفی کند.

مشخصات این هندزفری ها قبلاً دیده شده است. این اطلاعات از طریق FCC به صورت اسناد اصلاح شده دیده شدند. جایی که باتری پرحجم 500 میلی آمپری کیس آنها نشان داده شده است. آنها همچنین با لغو نویز فعال (ANC) ارایه می شوند.

و اکنون ما اولین نگاه خود را به هدفون ها خواهیم داشت، با طرحی کاملا منطبق با گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس و از ظاهر لوبیایی Galaxy Buds Live در تابستان امسال فاصله دارد ولی خیلی هم با آن غریبه نیست. هندزفری گلکسی بادز پرو در اینجا با رنگ بنفش نشان داده شده است.

گلکسی بادز پرو سامسونگ

گلکسی بادز پرو سامسونگ

با ارایه گلکسی بادز پرو سامسونگ احتمالا نسل قبلی همچنان فروخته شود اما قیمت کمتری داشته باشد. شایعه شده که Galaxy S21 را به جای بازه زمانی معمول در اسفندماه، در دی یا بهمن ماه عرضه می کنند، اما من کاملاً مطمئن نیستم که اینگونه باشد.

به هر حال، این شایعات “معرفی زود هنگام گلکسی ها” تقریباً هر سال ظاهر می شود و به همان اندازه ثابت می شود که نادرست است. (البته امسال گلکسی نوت ۲۰ زودتر ارایه شد) تنها چیزی که با اطمینان می توانیم بگوییم این است که Buds Pro باید در سه ماهه اول سال میلادی برابر با زمستان ۹۹ برای خرید در دسترس است.

نظر شما چیست؟ گلکسی بادز پرو برای شما جذاب است؟

نوشته به گلکسی بادز پرو سامسونگ سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code