قفل دیجیتال Alock پیشرو در صنعت دستگیره هوشمند و قفل کارتی هتلی
1 min read

قفل دیجیتال Alock پیشرو در صنعت دستگیره هوشمند و قفل کارتی هتلی

آیا می‌دانستید استفاده از قفل دیجیتال Alock می‌تواند امنیت یک مکان را به صد در صد برساند؟! بشریت از گذشته تاکنون همواره در پی ایجاد امنیت بوده است، به همین خاطر همواره برای محل زندگی خود درب و قفل قرار می‌داد، تا افراد بدون اجازه نتوانند به حریم خصوصیشان ورود کنند.

این قفل‌ها که از ابتدای ورود کلیدها و مغزی‌های معمولی بودند، بعدها به کلیدهای کامپیوتری و کلیدهای سیکوریتی تغییر کرده است. اهمیت ایجاد امنیت در برخی اماکن مثل هتل‌ها، ادرات و… موجب شد تا کارشناسان اقدام به ساخت دستگیره دیجیتال کنند. قفل دیجیتال را می‌توان سرآمد تمامی روش‌های ایجاد امنیت دانست، به همین جهت مناسب‌ترین انتخاب برای ایجاد امنیت در اماکن تقریباً عمومی مثل هتل‌ها، قفل کارتی و دستگیره دیجیتال خواهد بود. می‌پرسید چرا؟ ادامه‌ی مطلب را مطالعه بفرمائید. همچنین یکی از بهترین شرکت های تولیدکننده در زمینه قفل و دستگیره هوشمند، یعنی مجموعه قفل دیجیتال Alock که از جمله محصولات آن قفل کارتی هتلی هوشمند، اثر انگشتی و رمزی است را به شما معرفی می کنیم.

همه چیز درباره‌ی قفل دیجیتال

قفل دیجیتال به قفل الکترو مکانیکی گفته می‌شود که بدون کلید و به وسیله‌ی رمز، کارت یا اثر انگشت باز می‌شود. این قفل که منبع تغذیه‌اش باتری قلمی است، بدنه و ساختار بسیار مقاومی دارد و با داشتن سیستم‌های امنیتی هوشمند سرآمد تمامی انواع قفل در جهان شناخته می‌شود. این نوع قفل هوشمند دیجیتالی به گونه‌ای طراحی و تولید شده که کاملاً ضد حریق، ضد سرقت و ضد حک باشد و همچنین دارای آپشنی مخصوص قفل کودک نیز می‌باشد. مجموع این ویژگی‌ها سبب می‌شود که قفل هوشمند دیجیتال برای مکان‌های پر رفت و آمد بسیار مناسب باشد، به طور مثال اگر شما صاحب یک طلا فروشی در بازار شهر خود باشید می‌بایست امنیت مکان طلا فروشی خود را تامین کنید. نصب یکی از انواع دستگیره های دیجیتال (به عنوان مثال قفل اثر انگشتی) به شما کمک می‌کند تا از مال و جان خود محافظت کند.

لازم به ذکر است که از قفل دیجیتال برای منازل مسکونی در مجتمع‌های پر رفت و آمد، قفل هتلی و ادارات نیز می‌توان استفاده کرد. مسلماً هر مسافر انتظار دارد اتاقی که در یک هتل رزرو می‌کند آنقدر امن باشد که وسایل ضروری خود را در آن قرار دهد، به همین جهت اکثریت هتل داران کشور از قفل کارتی هتلی برای اتاق‌ها و سوئیت‌های خود استفاده می‌کنند.

برجسته‌ترین ویژگی‌های قفل دیجیتال کدامند؟

  • سهولت در رفت و آمد:

سال‌های طولانی است که انسان برای ورود به منزل یا محل کار خود می‌بایست کلیدهای مختلف را به همراه داشته باشد و با گرداندن کلید درون قفل درب را باز کند. قفل هوشمند دیجیتالی نسل جدیدی از انواع قفل است که رفت و آمد افراد را راحت‌تر کرده است؛ چراکه قفل‌های دیجیتال معمولاً با رمز یا کارت مخصوص و اثر انگشت درب را باز می‌کنند. با استفاده از قفل‌ دیجیتال دیگر نیازی به درست کردن کلید برای تمام اعضای خانواده نخواهد بود. تنها کافی است همه‌ی اهالی از یک رمز مشترک برای ورود استفاده کنند و یا با استفاده از قفل اثر انگشتی درب را باز نمایند.

  • امنیت بالا:

همانطور که گفته شد با نصب قفل دیجیتال امنیت مکان بالا خواهد رفت، زیرا این قفل مجهز به سیستم هوشمندی است که درب را برای رمز غلط یا اثر انگشت بیگانه باز نخواهد کرد. از طرفی برخی از این قفل ها همانند قفل اثرانگشتی هوشمند قابل هک نیز نمی‌باشند، بنابراین سارقین نمی‌توانند آن را باز کنند. هوشمند بودن دستگیره دیجیتال نکته‌ی مثبتی است که به افراد کمک می‌کند رفت و آمد اعضای خانواده یا اداره خود را کنترل کنند. قفل هوشمند دیجیتالی دارای قابلیت کنترل عبور و مرور بوده و از این نظر کمک شایان توجهی به مدیران شرکت‌ها برای کنترل کارکنان می‌کند.

  • زیبایی در طراحی:

شکل ظاهری و ساختار قفل‌های دیجیتال که در انواع لمسی، قفل کارتی و شماره‌ای ساخته می‌شود دارای زیبایی چشم‌نوازی است. بنابراین نصب قفل دیجیتال بر روی درب به شکیل‌تر شدن آن‌ها نیز کمک می‌کند. بسیاری از افرادی که این نوع قفل هوشمند را خریداری می‌کنند از ظاهر مدرن و زیبای آن رضایت کامل دارند.

  • قابل اتصال به ابزار هوشمند:

طراحی سیستم قفل دیجیتال به گونه‌ای است که به راحتی می‌توان آن را به یک گوشی موبایل هوشمند متصل کرد. این قابلیت خاص کاربردهای بسیار زیادی دارد که کوچکترین آن این است که اگر از خانه خارج شوید و فراموش کنید درب را ببندید از طریق تلفن همراه متصل به قفل می‌توانید درب منزل را ببندید. همچنین می‌توان دستگیره دیجیتال را به دیگر ابزار هوشمند متصل کرد و آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که با خارج شدن از محل و بستن درب به صورت خودکار برق‌ها خاموش شوند.

با انواع قفل هوشمند آشنا شوید!

انواع قفل‌های دیجیتال که با نام قفل هوشمند شناخته می‌شوند، کارایی متفاوتی دارند که برای اماکن مختلف مناسب خواهند بود:

  1. قفل اثر انگشتی: این نوع قفل مجهز به سیستم اسکنر و حسگر خاصی هستند که با ارتباط با کامپیوتر و قرارگرفتن انگشت بر روی نقطه‌ی حسگر درب گشوده خواهد شد. قفل اثر انگشتی برای ادارات و مکان‌های حساس از نظر امنیتی کاملاً مناسب هستند.
  2. قفل کارتی: RFID نام دیگر این نوع قفل هوشمند کارتی است که با داشتن تراشه‌ای خاص به عنوان پر طرفدارترین قفل دیجیتال شناخته می‌شود. دستگیره کارتی با شناسایی فرکانس رادیویی و اسکن کارت مخصوص خود باز خواهد شد. این نوع قفل‌ها که به کامپیوتر متصل شده و کاملاً هوشمندانه عمل می‌کنند به حدی محبوب هستند که ممولاً به عنوان قفل کارتی هتلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین قفل کارتی هوشمند برای هتل‌ها امنیت بالا ایجاد می‌کند تا مسافران در اتاق خود احساس ناراحتی نداشته و آرامش داشته باشند.
  3. قفل رمزدار: قفل الکترونیکی رمز دار دارای یک صفحه کلید یا صفحه‌ی لمسی متصل به کامپیوتر است که با تعریف یک پین کد و رمز برای دستگاه، فقط با رمز تعریف شده باز خواهد شد. به نظر می‌رسد که قفل دیجیتال رمزدار برای استفاده در منازل مناسب‌تر هستند؛ چراکه می‌توان رمز تعریف شده برای دستگاه را در اختیار اعضای خانواده قرار داد. اگرچه به وسیله قفل اثر انگشتی نیز مشکل تعدد کارت و کلید برای باز نمودن درب نیز برطرف خواهد شد.

نصب قفل دیجیتال، کاملاً تخصصی است!

از آنجا که قفل دیجیتال دارای سیستمی تقریباً پیچیده و خاص است، نصب آن از عهده‌ی افراد عادی برنخواهد آمد. بنابراین می‌بایست برای نصب حتماً از نصاب متخصص و حرفه‌ای کمک بخواهید. به طور معمول نصاب پس از اتمام کار توضیحات لازم در رابطه با استفاده از قفل دیجیتال را خواهد داد، اما باید توجه داشته باشید که در صورت بروز هر گونه مشکل فنی مثل فراموشی قفل رمز دیجیتالی فقط با نصاب خود تماس بگیرید و اقدامات نامعقولانه انجام ندهید.

قیمت قفل دیجیتال چقدر است؟

مسلماً قیمت خرید دستگیره دیجیتال از قفل و کلیدهای معمولی بیشتر خواهد بود، اما برای تعیین قیمت دستگیره هوشمند عوامل بسیاری تاثیرگذار خواهند بود. همچنین علاوه بر برند شرکت سازنده قفل و ایرانی یا خارجی بودن آن، نوع مکانیزم قفل نیز که به صورت اثرانگشتی باشد یا به صورت قفل کارتی یا مدل های هوشمند دیگر، در قیمت قفل الکترونیکی دیجیتال تاثیر خواهد داشت. به طور مثال دستگیره درب هوشمندی که قفل اثر انگشتی داشته باشد با قفل کارتی هتلی تفاوت قیمت دارد، زیرا مکانیزم و سیستم طراحی این دو کاملاً متفاوت با یکدیگر است. از طرفی شما می‌بایست برای خرید قفل دیجیتال رمزی، قفل دیجیتال کارتی و قفل دیجیتال اثر انگشتی از یک برند و تولید کننده معتبر خرید کنید تا با یک قیمت تضمین شده و دقیق روبرو شوید.

Alock بهترین برند تولید کننده‌ی قفل دیجیتالی هوشمند

بدیهی است که شما در برابر هزینه برای ایجاد امنیت و خرید قفل هوشمند از تولید کننده انتظار دارید، بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را ارائه کند. اگر به دنبال چنین برند مطمئن و معتبری هستید، ALOCK بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برند ALOCK از سال 1387 با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا اقدام به ساخت قفل دیجیتال ALOCK نموده و تاکنون با کادری جوان و متخصص روی پای خود ایستاده است.

این برند معتبر با 15 سال سابقه‌ی کار حرفه‌ای یکی از تولیدکنندگان برتر و البته وارد کنندگان مطمئن کشور به شمار می‌رود. این برند که دارای گواهینامه‌های استاندارد جهانی است تا کنون 38 مدل متفاوت از انواع قفل دیجیتال را طراحی و تولید کرده که بیش از اندازه مورد استقبال قرار گرفت. خرید کردن از برند ALOCK که با راه اندازی یک وبسایت راه‌های دسترسی مشتریان را افزایش داده است، برای شما مزیت‌های بزرگی خواهد داشت.

مزایای خرید از برند ALOCK

  • اولین و بزرگترین مزیت خرید از برند ALOCK خدمات پس از فروش عالی آن است که یکی از دلایل بزرگ پیشرفت این مجموعه نیز به شمار می‌رود.
  • تمامی قطعات مورد نیاز برای ساخت دستگیره هوشمند از کشور ژاپن وارد شده و قفل دیجیتال در انواع مختلف و با بهترین متریال تولید می‌شود.
  • محصولات تولید شده توسط برند ALOCK پس از تولید، تست و آزمایش شده سپس روانه بازار خواهند شد.
  • شما مشتریان عزیز امکان خرید مستقیم از این برند را از طریق وبسایت دارید، از طرفی وجود نمایندگی‌های برند ALOCK در اقصی نقاط ایران نگرانی برای نصب دستگیره‌های هوشمند باقی نمی‌گذارد.

با وجود برند معتبر و معروفی مثل ALOCK تعلل در خرید قفل دیجیتال جایز نیست، اگر می‌‌خواهید در فضایی امن و با آرامش کامل زندگی کنید همین حالا اقدام کنید. جذابیت، امنیت و کیفیت را از ALOCK بخواهید….

نوشته قفل دیجیتال Alock پیشرو در صنعت دستگیره هوشمند و قفل کارتی هتلی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code