1 min read

نکاتی که دانستن آن‌ها موفقیت استارتاپ شما را تضمین خواهد کرد

بدون شک راه‌اندازی یک کسب و کار جدید برای تمام کارآفرینان و مدیران همواره با چالش‌ها و سختی‌هایی همراه خواهد بود. رسیدن به موفقیت و سود بالا در مسیر راه‌اندازی استارتاپ قطعاً آرزوی تمام این افراد می‌باشد. خب همان‌طور که می‌دانید عوامل زیادی در این زمینه دخیل هستند. از طرفی هم تعداد کسب و کارهای جدید که توسط افراد مختلف در حال شکل‌گیری هستند، روز به روز افزایش می‌یابد. اما طبق تحقیقات و بررسی‌هایی که صورت گرفته است، از هر ده کسب و کار جدید و تازه‌ راه‌اندازی شده، تقریباً نه مورد از آن‌ها با شکست مواجه می‌شوند. این آمار خیره‌کننده، خبر از عدم آگاهی افراد در این زمینه می‌دهد. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم که دلایل شکست و موفقیت کسب و کارهای نوپا را بررسی نماییم، تا آگاهی‌های لازم در این زمینه را به شما مخاطبان گرامی برای تبدیل شدن به برترین و موفق‌ترین کسب و کارها ارائه دهیم.

بزرگترین و مهم‌ترین عنصری که موفقیت استارتاپ را تعیین می‌کند، زمان‌بندی آن است. این مورد در کار شما دقیقاً به اندازه‌ یا حتی شاید بیش‌تر از اجرای ایده‌هایتان اهمیت دارد. شما باید نزد خودتان بررسی کنید که آیا ایده‌ی راه‌اندازی کسب و کار جدید شما در شرایط فعلی بازار نتیجه‌بخش خواهد بود یا خیر؟ از خودتان بپرسید که اوضاع بازار و اقتصاد محلی چگونه است؟ وضعیت رقبا در صنعت مشابه چگونه است؟ آیا اکنون زمان مناسبی برای کسب و کار است؟ با انجام این کارها می‌توانید مدیریت زمان را به حداکثر برسانید و فرآیند مدیریت کسب و کار را بهبود بخشید. داشتن یک تیم خوب برای اجرای ایده‌ها، تامین صحیح بودجه برای استارتاپ و توجه به نیاز مشتریان از دیگر اقداماتی است که برای راه‌اندازی کسب و کار باید به آن توجه داشت.

نقش تبلیغات و بازاریابی در موفقیت استارتاپ

علاوه بر تمام مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، تبلیغات و مارکتینگ به‌عنوان مهم‌ترین عواملی هستند که موجب موفقیت استارتاپ شما خواهند شد. به‌عنوان کسی که صاحب کسب و کار است، حتی اگر ناب‌ترین ایده‌ها را هم در ذهن داشته باشید و با کیفیت‌ترین محصولات را ارائه دهید، بدون سرمایه‌گذاری روی بازاریابی و تبلیغات نمی‌توانید به موفقیت دست یابید. شما اگر هیچ زمان و هزینه‌ای‌ برای انجام تبلیغات و بازاریابی در کسب و کارتان صرف نکنید، هیچ راهی برای نشان دادن خدمات و محصولات خودتان باقی نگذاشته‌اید. در چنین حالتی سال‌ها طول خواهد کشید تا استارتاپ شما شناخته شود که این اصلاً به نفع بیزینس شما نخواهد بود. خوشبختانه در حال حاضر با استفاده از تبلیغات در موبایل و کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی متنوع همچون تلگرام، توییتر، اینستاگرام و…، می‌توانید به‌راحتی و با صرف کمترین هزینه کار تبلیغاتتان را انجام دهید.

از مزایای تبلیغات در اینستاگرام بهره‌مند شوید

تبلیغات در اینستاگرام که در حال حاضر یکی از پرنفوذترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران ایرانی می‌باشد به هر چه بهتر دیده شدن برند شما کمک خواهد کرد. بی اغراق هرچقدر که از قدرت این کانال ارتباطی و اجتماعی فوق‌العاده برای تبلیغات و بازاریابی بگوییم کم است. با این همه طی سالیان گذشته امکانات بیشتری به اینستاگرام اضافه شده است که شاید از آن بی‌خبر باشید. تمام صاحبان و مدیران کسب و کارهای نوپا می‌توانند از این پلتفرم برای موفقیت استارتاپ خود استفاده نمایند و در نهایت نتایج عالی کار را به چشم ببینند.

به نقل از وب‌سایت معتبر Entrepreneur، اینستاگرام به‌عنوان یکی از بازوهای قدرتمند تبلیغاتی برای متخصصان بازاریابی و مارکتینگ به‌شمار می‌آید. دلیل آن هم نرخ تعامل بالای این رسانه و قابلیت جذب فالوور‌های بسیار زیاد توسط آن می‌باشد که این امکان را به کسب‌وکارها خواهد داد تا به سطح جدیدی از موفقیت دست یابند. اگر بتوانید به طرز هوشمندانه‌ای نرخ تعامل بالا در اینستاگرام ایجاد نمایید، خیلی راحت می‌توانید ترافیک بیشتری نیز کسب کنید. مطمئن باشید که با این ‌کار افراد بیش‌تری از محصولات و خدمات شما دیدن خواهند کرد و می‌توانید به راحتی بر تصمیم خرید مشتریان تاثیر بگذارید. اما تضمین موفقیت استارتاپ شما با استفاده از این رسانه‌ی پرقدرت، یک شرط دارد. آن هم این است که اصول تبلیغات صحیح و اثربخش در اینستاگرام را بدانید. لذا پیشنهاد می‌کنیم تا برای رسیدن به بهترین نتایج کار را به افراد کاردان و متخصص در این زمینه بسپارید.

موفقیت در کسب و کار با استفاده از خدمات تبلیغاتی موبودید

موبودید، نام اولین و بزرگترین سایت ایرانیِ تبلیغاتی است که با انجام تبلیغات صحیح و اصولی در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب به مدیران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک کمک می‌کند تا اقدام به تبلیغ در دنیای مجازی نمایند و شانس موفقیت استارتاپ خود را تا حد زیادی بالا ببرند. شما عزیزان می‌توانید پس از ثبت پیج تجاری خود در اینستاگرام و بررسی کارشناسان موبودید وارد یک گروه گسترده شوید و به ‌صورت نامحدود و روزانه در پیج خود تبلیغ نمایید. علاوه بر این‌ها با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام و داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده، قادر خواهید بود تا به کسب درآمد از اینستاگرام با موبودید بپردازید.

نوشته نکاتی که دانستن آن‌ها موفقیت استارتاپ شما را تضمین خواهد کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code