تلگرام در 3 روز گذشته 25 میلیون کاربر جدید داشته است!
1 min read

تلگرام در 3 روز گذشته 25 میلیون کاربر جدید داشته است!

به نظر می رسد کوچ کاربران از واتس اپ استارت خورده است. سیگنال، تلگرام و… فرقی نمی کند، کاربران دیگر واتس اپ را نمی خواهند!

واتس اپ :

قطعا سال 2021 سال مهمی برای شبکه های اجتماعی خواهد بود. محبوب ترین برنامه پیام رسان جهان، واتس اپ، به تازگی تغییراتی را در سیاست حفظ حریم خصوصی خود اعلام کرد که باعث افزایش قدرت فیس بوک در استفاده از داده های شما می شود. در همین حال ، یکی از بحث برانگیزترین برنامه های جهان ، پارلر، این هفته به طور غیررسمی از فضای اینترنت اخراج شد! جای تعجب ندارد که این خبر خوبی برای برنامه رقیب یعنی تلگرام است.

تلگرام :

به گفته بنیانگذار و مدیرعامل تلگرام ، تلگرام در 72 ساعت گذشته 25 میلیون کاربر جدید به دست آورده است و از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرد. برای مقایسه این آمار، این برنامه در سال 2020 به طور متوسط ​​حدود 1.5 میلیون کاربر جدید به صورت روزانه وارد این پلتفرم می شدند که نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است. پاول دورف می گوید که این اتفاق و رشد بیش از تصور این پیام رسان قبل از هر چیز به قوانین ساده حریم خصوصی و امنیتی شرکت وی برمی گردد.

پاول دورف بدون اشاره مستقیم به برنامه رقیب گفت: “مردم دیگر نمی خواهند حریم خصوصی خود را با خدمات رایگان عوض كنند.

عمده کاربران جدید از آسیا (38٪) ، اروپا (27٪) و آمریکای لاتین (21٪) می آیند.

جوابیه واتس اپ درباره شرایط حریم خصوصی جدید

گوگل پارلر را حذف کرد، اپل تهدید کرد!

پیام رسان سیگنال | Signal می تواند جایگزین واتس اپ باشد؟

طعنه تلگرام به واتس اپ درباره شرایط حریم خصوصی جدید

توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ را برای همیشه بست

ترامپ دست به دامن تلگرام شد !

پاول دورف : 25 میلیون کاربر جدید در 3 روز گذشته

اگرچه به صراحت در پست پاول دورف ذکر نشده است ، اما به احتمال زیاد تعداد زیادی از کاربران جدید تلگرام از برنامه پارلر نیز به تلگرام می پیوندند. اگرچه تفاوت هایی بین عملکرد این دو برنامه وجود دارد ، اما کاربران سابق پارلر نیز این روزها به دنبال برنامه ای جایگزین و با امنیت بالا در کنار قابلیت پیام های رمزگذاری شده هستند. برنامه سیگنال نیز به همین دلیل این روزها بر سر زبان افتاده است و محبوبیتش افزایش یافته است.

پاول دورف

پاول دورف

پاول دورف دیروز نیز در پیامی و با انتشار ویدیویی به تمسخر واتس اپ پرداخته بود. تلگرام یک پلت فرم محبوب رسانه های اجتماعی در تعدادی از کشورها ، به ویژه در روسیه و ایران است و هم برای ارتباطات خصوصی و هم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و اخبار استفاده می شود.

دورف اضافه کرده است: تلگرام “بزرگترین پناهگاه” کسانی است که به دنبال یک بستر ارتباطی خصوصی و ایمن هستند و به کاربران جدید اطمینان داد که تیم وی “این مسئولیت را بسیار جدی می گیرد”.

نوشته تلگرام در 3 روز گذشته 25 میلیون کاربر جدید داشته است! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code