ترامپ دست به دامن تلگرام شد !
1 min read

ترامپ دست به دامن تلگرام شد !

واتس اپ نه، سیگنال بله ؛ توییتر و پارلر نه ، تلگرام بله !

سال 2021 با اتفاقات عجیب و غریبی شروع شده است. به نظر می رسد بیش از هر چیز دیگر شاهد جنگ رسانه ای میان پلتفرم های مختلف حال حاضر هستیم. کلماتی که در این میان خودنمایی می کنند و به نوعی دعوا بر سر آن ها است چیزی نیست جز ” آزادی و امنیت ”

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا، که در جریان حمله اخیر هوادارانش به کنگره آمریکا از شبکه ‌های اجتماعی مختلفی بیرون گذاشته شده، یک کانال در تلگرام راه انداخته است!

پیشتر توییتر، حساب کاربری ترامپ را بطور دائمی مسدود کرد. فیسبوک و توییتر و اینستاگرام و دیگر شبکه‌ های اجتماعی نیز دسترسی ترامپ را برای مدت نامعلومی مسدود کردند. دلیل این امر فراخوان رئیس جمهور آمریکا از معترضانی که ۶ ژانویه به کنگره آمریکا هجوم بردند، بود. ترامپ از آن‌ها خواسته بود از خشونت دوری کنند، ولی در عین حال، آن‌ها را وطن پرست نامید و همچنان ادعا کرد که انتخابات جعلی بودند و در نتایج آن تقلب شده است.

کانال تلگرام ترامپ

این کانال به همان شکل حساب کاربری مسدود شده رئیس جمهور آمریکا در توییتر :«45 مین رئیس جمهور آمریکا» » امضا شده است. در حال حاضر این کانال بیش از 450 هزار نفر عضو دارد. دونالد ترامپ هنوز شخصا تعلق این کانال به خود را تأیید نکرده است!

گوگل پارلر را حذف کرد، اپل تهدید کرد!

پیام رسان سیگنال | Signal می تواند جایگزین واتس اپ باشد؟

طعنه تلگرام به واتس اپ درباره شرایط حریم خصوصی جدید

توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ را برای همیشه بست

نوشته ترامپ دست به دامن تلگرام شد ! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code