برق کدام مناطق تهران امروز قطع می شود؟ 24 دی ماه 99

دیروز در مطلبی برای شما از قطعی برق تهران و شهرهای مختلف ایران نوشتیم. به نظر می رسد قطعی های برق ادامه داشته باشند تا جایی که به صورت زمان بندی شده این قطعی ها صورت بگیرد. در همین زمینه امروز مدیر نیروگاه ری به توضیح علت قطعی برق و البته مناطقی که امروز برق شان قطع می شود پرداخته است. با ترنجی همراه باشید.

بادرستانی مدیر عامل نیروگاه ری گفت:

ما آمادگی تولید برق را داریم، اما به دلیل نبود گاز و مصرف بالا تمامی واحد‌های تولیدی ما از مدار خارج شده‌ اند و معلوم نیست چه زمانی وارد مدار شوند

وی در ادامه صحبت هایش به ظرفیت و توان تولید برق نیروگاه ری اشاره کرد:

نیروگاه ری به تنهایی دو تا سه ساعت برق پایتخت را می تواند در شبانه روز تامین کند، در حال حاضر تمامی واحدهای نیروگاه ری به دلیل قطع گاز، تعطیل هستند و هیچگونه فعالیتی ندارند. هر زمان شرکت گاز به ما گاز برساند تمامی واحد‌های تولیدی ما وارد مدار می‌شوند.

قطعی برق تهران

برق کدام مناطق تهران امروز قطع می شود؟

به گفته بادرستانی متاسفانه امروز هم برق برخی از مناطق تهران شامل هفت تیر، سهروردی شمالی، غرب تهران محدوده آزادی، شهر ری و بخشی از شمال تهران قطع می شود.

او در خصوص گمانه زنی ها منتشر شده مبنی بر اینکه کمبود گاز دلیل قطعی برق تهران نیست، گفت:

این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم چرا که نیروگاه با گاز فعالیت می‌کند و با قطع گاز ما نمی‌توانیم برق تولید کنیم. متاسفانه تمامی واحدهای این نیروگاه از مدار خارج شده‌اند و هیچگونه تولید برقی نداریم و همچنین امکان استفاده از سوخت مایع و گازوئیل هم به دلیل آلودگی هوا وجود ندارد و از سویی دیگر از سوخت مازوت هم نمی‌توان استفاده کرد.

بادرستانی دلیل قطع شدن گاز نیروگاه ری را مصرف بالای گاز مشترکان خانگی می داند و به همین دلیل است که برق برخی مناطق تهران قطع شده و در خاموشی فرو رفته است.

این مقام مسئول در پایان گفت: خواهش ما از مردم این است که با کاهش یک درجه‌ای کمک کنند تا دوباره گاز به این نیروگاه برسد تا دیگر شاهد خاموشی در تهران نباشیم.

نوشته برق کدام مناطق تهران امروز قطع می شود؟ 24 دی ماه 99 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code