به اوپو Find X3 Pro سلام کنید 👋
1 min read

به اوپو Find X3 Pro سلام کنید 👋

این اولین رندر قابل اتکا اوپو Find X3 Pro پیش از معرفی رسمی است پس با هم به آن سلام می کنیم! نظر شخصی خودم را بگویم این است که طراحی آن واقعا چشم گیر و جذاب است. یکی از معدود طراحی های یکتا در این روزها که موبایل ها اکثرا شبیه به یکدیگر شده اند.

اوپو Find X3

اوپو Find X3

ایوان بلاس می گوید:

در ماه نوامبر، هنگامی که من برای اولین بار گوشی Oppo Find X3 Pro (با اسم رمز: Fussi) مجهز به Snapdragon 888 را توصیف کردم، شما مجبور بودید برای طراحی این گوشی پرچمدار 2021 سازنده چینی، از تخیل خود استفاده کنید. دیگر نیازی به تخیل نیست. اینها اولین رندرهای رسمی طراحی نهایی اوپو ایکس ۳ پرو هستند که با “قوز” دوربین چهارگانه کامل می شوند.

قرار است که اوپو فایند ایکس ۳ پرو به صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزلوشن 1440 پیکسلی و قابلیت رفرش ریت تطبیق پذیر 120 هرتز مجهز شود.

در بخش دوربین یک لنز ماکرو زوم “میکروسکوپ” با بزرگنمایی 25 برابر در میان این چهار دوربین (به علاوه دو ماژول 50 مگاپیکسلی معرفی نشده از سونی) هم قرار دارد.

اوپو Find X3

اوپو Find X3

در بخش فناوری شارژ شاهد فناوری های شارژ سیمی SuperVOOC 2.0 و شارژ بی سیم VOOC Air fast برابر اوپو FX3P کاملاً امیدوار کننده است، حداقل روی کاغذ.

انتظار داریم این گوشی اواخر ماه مارس / اوایل آوریل عرضه شود. همانطور که در رندرها مشخص است با رنگ های سیاه ، سفید و آبی ارایه می شود. این دستگاه در کنار Find X3 Neo و Find X3 Lite عرضه می شود. این دستگاه ها همانطور که قبلاً دیدیم، برای بازارهای خارج از چین یک Reno5 اصلاح شده است.

نظر شما درباره طراحی خاص اوپو فایند ایکس ۳ پرو چیست؟

نوشته به اوپو Find X3 Pro سلام کنید 👋 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code