تیزر های منتشر شده از راگفون 4 ، احتمال معرفی در سه‌ماهه‌ اول سال 2021

اخیرا دو برند دنیای موبایل وارد مرحله همکاری شدند تا بهترین تلفن‌ مخصوص بازی را روانه بازار کنند؛ نوبیا و بلک‌شارک که به تازگی شروع به منتشر کردن تیزر در چین کردند. احتمالا این گوشی گیمینگ، در اوایل ماه فوریه معرفی شوند. به غیر از این دو، احتمالا ایسوس نیز مشغول آماده‌سازی کوشی گیمینگ خود از سری ROG است. همچنین تیزر منتشر شده از این کمپانی در حساب کاربری weibo، به تجربه به روزی از دنیای گیمینگ، شاید با راگفون 4 اشاره دارد.

پوستر گوشی گیمینگ ایسوس راگفون 4

گوشی جدید گیمنگ ایسوس از سری ROG

کمپانی ایسوس در این تیزر، به مدل گوشی اشاره‌ای نداشته‌است. ماه گذشته، یک گوشی ایسوس با شماره مدل ASUS_I005DA در گیک‌بنچ دیده شد. به‌دلیل اینکه شماره مدل ASUS_I003D مختص راگفون 3 است، انتظار می‌رود ASUS_I005DA همان راگفون 5 باشد. اما همچنان باید منتظر بمانیم تا اعلامیه‌های رسمی، واقعیت را به ما نشان دهند.

طبق این پوستر، باید شاهد حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر باشیم، البته به‌غیر از حاشیه پایین. نسبت صفحه‌نمایش به بدنۀ راگفون 3 ، 19.5:9 بود؛ با این حال انتظار داریم راگفون جدید ابعاد بلندتری داشته‌باشد. همچنین به‌غیر از ابعاد و حاشیه‌ها، مشخصاتی در گیک‌بنج نیز دیده شده‌است. این مشخصات شامل تراشه اسنپدراگون 888 ، اندروید 11 به‌همراه 8 گیگابایت حافظه رم می‌شود. همچنین طبق شایعات، احتمالا این دستگاه در سه‌ماهه اول سال 2021 معرفی شود.

مشخصات راگفون 3

بد نیست نگاهی به مشخصات راگفون 3 نیز بیندازیم. این گوشی از تراشه اسنپدراگون +865 ، رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره می‌برد. صفحه نمایش این گوشی نیز از نوع AMOLED است که رزولوشن 2340×1080 را ارائه می‌دهد. ماژول سه‌گانه دوربین این گوشی شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که قابلیت فیلم‌برداری 8K را داراست. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، فست شارژ 30 واتی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این دستگاه هستند.

نظر شما چیست؟

نوشته تیزر های منتشر شده از راگفون 4 ، احتمال معرفی در سه‌ماهه‌ اول سال 2021 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code