چه کنیم هندزفری خراب نشود؟ 5 تکنیک ساده برای سالم ماندن هندزفری
1 min read

چه کنیم هندزفری خراب نشود؟ 5 تکنیک ساده برای سالم ماندن هندزفری

بسیار برای همه ما پیش آمده است که پس از خرید هنذفری سیمی، هردو یا یکی از گوشی های آن دچار قطعی وصلی شده یا به طور کامل از کار افتاده است. نگه داشتن سیم هنذفری در یک حالت خاص برای اینکه بتواند کار کند یکی از بدترین تجربه هایی است که همه دچار آن شده ایم. ما در ادامه نکات مهمی را در مورد اینکه چرا هنذفری ما خراب می‌شود و چه باید بکنیم که اصلا خراب نشود برای شما ذکر کرده ایم. بعد از خواندن این مقاله، هنذفری شما مدت زمانی طولانی در کنار شما خواهد بود و شما را از خرید هنذفری جدید بی نیاز خواهدکرد. همچنین در سایت جانبی هرآنچه که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار داده ایم تا نگرانی خرید جنس بی‌کیفیت و تقلبی را از شما دور کرده باشیم.

خرابی گوشی یا هنذفری مساله این است!

معمولا زمانی که صدای خش خش را در هنذفری می‌شنویم می‌فهمیم که خراب شدن آن نزدیک است. اما دست نگه دارید و قبل از انجام هر کاری بررسی کنید که این ایراد آیا واقعا از هنذفری هست یا نه. هنذفری را به وسایل دیگری مانند گوشی، لپ تاپ، تلویزیون و غیره وصل کنید و مطمئن شوید که ایراد از سوکت گوشی شما و خرابی آن نباشد. اگر در سایر دستگاه ها صدا مشکلی نداشت متاسفانه باید به فکر تعمیر سوکت گوشی خود باشید.

خرابی هنذفری و خرجی که روی دستتان می‌گذارد

خراب شدن هنذفری، آن هم بلافاصله پس از خرید واقعا برای هرکسی آزار دهنده است. اما شاید دلیل آن این است که شما نمی‌دانید چه کارهایی هنذفری را خراب می‌کند و آن ها را انجام می‌دهید. در ادامه دلایل و کارهایی که باعث خرابی هنذفری می‌شود را به شما خواهیم گفت تا با جلوگیری از انجام آنها مدت زمان بیشتری بتوانید از هنذفری خود استفاده کنید.

1. سیم هنذفری را روی لبه های تیز قرار می‌دهید

قرار دادن هنذفری روی لبه های تیز مانند لبه میز و غیره می‌تواند به راحتی باعث پارگی پوسته ی پلاستیکی روی هنذفری شود.

2. کشیدن هنذفری زمانی که جایی گیر کرده است

آیا شما کسی هستید که زمانی که هنذفری جایی یا لای دست و پایتان گیر می‌کند آن را برای بیرون آوردن محکم می‌کشید؟ اگر جواب شما مثبت است باید بگوییم که بعد از 3الی 4 بار انجام این کار قطعا باید هنذفری خود را دور بیاندازید.

3. هنذفری را در جای مرطوب قرار می‌دهید

مانند همه ی وسایل الکترونیکی قرار دادن هنذفری در جای مرطوب و در تماس مداوم با عرق بدن به راحتی آن را خراب می‌کند. سعی کنید به صورت کلی هنذفری را در معرض رطوبت قرار ندهید.

4. صدای هدفون را دائما تا ته زیاد می‌کنید

در هنذفری ها صدا با لرزش دیافراگم اسپیکر و درایور ایجاد می‌شود و زیاد کردن صدا تا انتها یعنی لرزش بسیار زیاد و دائمی. این کار به مرور علاوه بر هنذفری به گوش شما نیز به شدت آسیب می‌زند.اگر توان هدست یا هنذفری شما برای تولید میزان صدایی که دوست دارید کافی نیست، خرید هدست با توان و صدای بلند تر و کیفیت بهتر می‌تواند چاره ی کار شما باشد.

5. خواب با هدفون! کاری که به سرعت هدفون شما را نابود خواهد کرد

خوابیدن با هدفون یا هنذفری باعث می‌شود فشار زیادی به هنذفری وارد شود. گیرکردن سیم هنذفری زیر شما، چرخیدن و کشیده شدن آن به راحتی می‌تواند آن را یک شبه نابود بکند.

چه کنیم که هنذفری یار دیرینه ما شود؟

تا این جا ما به شما گفتیم که چه کارهایی عمر هنذفری شما را کوتاه می‌کند اما تکنیک های ساده ای وجود دارند که به راحتی می‌توانند عمر هنذفری شما را چند برابر کنند که 5 مورد از آن ها را برای شما آورده ایم.

1. اولین و مهم ترین قدم، خرید هنذفری با کیفیت

خرید هنذفری باکیفیت، اولین و مهم ترین قدم برای جلوگیری از سریع خراب شدن آن است. خرید هنذفری ارزان قیمت از جایی مانند مترو، شما را در سریع ترین زمان ممکن وادار به خرید دوباره آن می‌کند.

2. استفاده از کیف هنذفری، کم خرج و بسیار کاربردی

هنذفری را در کیف خود به امان خدا رها نکنید. از یک کیف کوچک برای نگهداری هنذفری خود استفاده کنید و مراقب باشید که بیش از اندازه به آن فشار وارد نشود.

3. محافظ سیم، خوش رنگ و لعابی که مراقب هنذفری شماست

محافظ های هنذفری که به دور سیم پیجیده می‌شوند یا در دو سر سیم در محل اتصال به گوشی ها قرار می‌گیرند گوشی شما را از شکستگی و پارگی نجات می‌دهند. این هنذفری ها در طرح، مدل و رنگهای مختلف در بازار موجود هستند و مطابق با سلیقه خود می‌توانید آنها را تهیه کنید.

4. قرارگیری تمیز کردن سوکت هنذفری در روتین هفتگی

سوکت هنذفری گوشی خود را هفته ای یک بار به آرامی و بادقت تمیز کنید، تا جرم و زباله هایی که در آن قرار دارند خارج و تمیز شوند.

5. تمیز کردن گوشی هنذفری به صورت مداوم

تمیز کردن گوشی های هنذفری و پاک کردن جرم ها نه تنها کیفیت صدای هنذفری را بالا می‌برد بلکه برای جلوگیری از ورود میکروب ها به گوش شما بسیار موثر است. به شما توصیه می‌کنیم که این کار را به صورت روتین هر 2 الی 3 روز یک بار انجام دهید.

هنذفری، اکسسوری جدانشدنی زندگی ما

در زندگی امروزی موبایل و هنذفری جز معدود وسایلی هستند که آنها را با خود به همه جا می‌‌بریم. خرابی این دو وسیله پرکاربرد همواره علاوه بر هزینه ی زیادی که دارد، اعصاب ما را هم به هم می‌ریزد. در نهایت بهترین کار پیشگیری از خرابی و آشنایی با دلایل خرابی آنهاست. ما در این مقاله سعی کردیم دلایل خرابی و راه های پیشگیری از خراب شدن هنذفری را به صورت کامل و کاربردی برای شما توضیح دهیم.

همچنین ما در سایت جانبی اکسسوری هایی اعم از هنذفری، هدفون و غیره را با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب برای شما آماده کرده ایم که می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه از آنها دیدن کنید.

نوشته چه کنیم هندزفری خراب نشود؟ 5 تکنیک ساده برای سالم ماندن هندزفری اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code