حذف سیگنال از مراجع دانلود ایرانی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه
1 min read

حذف سیگنال از مراجع دانلود ایرانی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه

کاربران در سراسر دنیا پس از اطلاعیه جدید واتس اپ به فکر کوچ از این سرویس افتاده اند. توصیه اول تلگرام است اما چون تلگرام در ایران فیلتر است، سیگنال هم جایگزین خوبی است. به تازگی اما شاهد حذف سیگنال از مراجع دانلود ایرانی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه هستیم. این حتی به یک گام پیش از فیلترینگ Signal هم ترجمه می شود.

حذف سیگنال از مراجع دانلود ایرانی

در حالی که دغدغه دیگر کاربران در سراسر دنیا می تواند قطع شدن سیگنال به دلیل هجوم کاربران به آن باشد، ما در ایران هر لحظه باید منتظر احتمال فیلترینگ آن باشیم. جالب اینکه در اختلال دیروز خیلی از کاربران بدون اینکه احتمال اختلال در سیگنال را مد نظر داشته باشند، ابتدا تصور کردند این سرویس در ایران فیلتر شده است!

اگر برای دانلود Signal به فروشگاه های نرم افزاری ایرانی یا وب سایت های دانلودی بروید، یا وقتی که جستجو می کنید آن را پیدا نخواهید کرد و یا اگر به صفحه دانلود وب سایتی وارد شوید، با پیام های مشابه زیر رو به رو خواهید شد:

بله، آنطور که مشخص است کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم گرفته است که در مرحله اول سیگنال فعلا برای دانلود و به راحتی در دسترس نباشد. هیچ بعید نیست که با گسترش جامعه کاربری آن در ایران شاهد فیلترینگ آن هم باشیم.

حال کاربران ایرانی باید بمانند بین استفاده از واتس اپ و نگرانی اشتراک اطلاعات آنها با فیس بوک یا احتمال فیلترینگ Signal که با این شرایط اصلا بعید نیست!

نظر شما درباره این شرایط جدید چیست؟ چه پیام رسانی را شما انتخاب می کنید؟

نوشته حذف سیگنال از مراجع دانلود ایرانی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code