ویژگی جدید پلی استور روند صعودی و نزولی بودن برنامه ها را نشان می دهد
1 min read

ویژگی جدید پلی استور روند صعودی و نزولی بودن برنامه ها را نشان می دهد

گوگل به تازگی ویژگی به پلی استور اضافه کرده است که کاربران را برای نصب برنامه های محبوب به خوبی راهنمایی می کند. از این پس با ورود به پلی استور متوجه می شوید که روند یک برنامه صعودی است یا نزولی، به این معنی که یک برنامه میزان نصب و محبوبیت صعودی دارد و یا این که روندی نزولی در پیش گرفته است و از محبوبیتش نزد کاربران کاسته می شود.

پلی استور گوگل :

با اضافه شدن قابلیت جدید پلی استور کاربران به راحتی می توانند در هر زمینه ای برنامه هایی که بیشترین نصب را داشته اند و از نظر کاربران بهترین هستند را به راحتی پیدا و نصب کنند.

برنامه پلی استور را باز کنید. در نوار بالایی برنامه، گزینه Top Chart را انتخاب کنید. در صفحه ای که باز می شود می توانید دسته بندی های مختلف را ببینید. برای مثال ما اینجا برنامه های رایگان برتر را انتخاب کردیم.

به مانند تصویر زیر یک لیست از برنامه های رایگان محبوب را مشاهده می کنید.

پلی استور

قابلیت جدید اضافه شده در اینجا نمایان می شود. اگر به فلش کنار برنامه‌ ها دقت کنید متوجه روند صعودی یا نزولی بودن آن ‌ها می‌ شوید.

برای مثال کنار برنامه ی تلگرام نمودار نزولی را می بینید. چرا که با آمدن برنامه سیگنال و هجوم کاربران برای نصب این برنامه قابل پیش بینی بود که سایر برنامه های پیام رسان دچار روندی نزولی نسبت به قبل شوند.

متاسفانه گوگل اطلاعاتی درباره بازه در نظر گرفته شده برای این قابلیت ذکر نکرده است و مشخص نیست روند صعودی و نزولی بودن برنامه در چه بازه زمانی مورد بررسی و نمایش قرار می گیرند.

به هرحال با کمک این قابلیت می توانید متوجه شوید که در روزهای گذشته کدام برنامه ها مورد استقبال عموم کاربران قرار گرفته است و یا بالعکس کدام برنامه ها با بی توجهی و عدم استقبال کاربران در سراسر جهان مواجه شده اند.

نوشته ویژگی جدید پلی استور روند صعودی و نزولی بودن برنامه ها را نشان می دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code