مزایا و معایب خرید فالوور فیک در اینستاگرام همراه با معرفی بهترین سایت

امروزه با گسترش استفاده از فضای مجازی و دسترسی آسان و سریع مردم به شبکه های اجتماعی، افراد در تلاش اند با مطرح شدن پیج و حساب کاربری خود در این شبکه ها، به کسب و کار خود رونق ببخشند یا هنر خود را به نمایش بگذارند. می دانید که هرچه تعداد فالوور، لایک و کامنت یک پیج و به عبارتی تعامل آن بیشت تر باشد، آن پیج معروف تر می شود؛ از این رو متاسفانه برخی اشخاص به جای تولید محتوای جذاب و افزایش فالوور خود، اقدام به خرید فالوور فیک یا فالوور ارزان می کنند؛ به خیال اینکه این افزایش فالوور، سبب افزایش محبوبیت و اعتبار صفحه آنان شود. در این مقاله به بررسی خرید فالوور فیک و معایب و مزایای آن می پردازیم.همیچنین سایتی رو معرفی میکنم که فالوور ایرانی واقعی رو میتونید از این سایت بخرید.

فالوور فیک چیست؟

اکانت ها و حساب های کاربری بی هویت و بدون فعالیت هستند که صرفا جهت فروش و فالو کردن صفحات مختلف اینستاگرام ایجاد شده اند و ارزش دیگری ندارند. افراد بسیاری هستند که با فروش این فالوئرهای فیک، کسب درآمد می کنند. در مقابل، خریداران هم کسانی هستند که می خواهند با زیاد نشان دادن فالوئرهایشان، محبوبیت پیج خود را بالا ببرند. آن ها می توانند با هزینه کمی، تعداد زیادی فالوور ارزان بخرند. هدف دیگری که این افراد دنبال می کنند این است که می خواهند با زیاد نشان دادن فالوورهایشان، افراد را ترغیب کنند که پیج آنها را دنبال کنند و به این ترتیب به اهداف خودشان که فروش و یا موارد دیگر است دست پیدا کنند.

این گونه فالوئرها، نه توسط کسی هدایت و کنترل می شوند و نه فعالیتی دارند؛ در نتیجه تعامل پیج را بالا نمی برند. اخیرا با تغییر الگوریتم های اینستاگرام، این فالوورهای فیک شناسایی و حذف می شوند.

معایب خرید فالوور فیک

شاید تصور کنید که فالوور ارزان و فیک به نفع صفحه اینستاگرام است و به افزایش رتبه صفحه کمک می کند؛ اما طبق بررسی های صورت گرفته، این گونه فالوورها ممکن است باعث کاهش رتبه پیج اینستاگرام شوند. در زیر به برخی از معایب خرید فالوور فیک اشاره کرده ایم:

  • عدم فعالیت فالوئرهای فیک

تنها فالوورهای واقعی هستند که در صورت رضایت از محتوای پیج شما، با لایک و کامنت، باعث افزایش محبوبیت صفحه می شوند. با خرید فالوور فیک ، شما مجبور می شوید برای لو نرفتن فالوور های تقلبی، اقدام به خرید لایک و کامنت فیک بکنید.

  • از بین رفتن اعتماد کاربران واقعی نسبت به پیج

بازدید کنندگان صفحه شما در فضای مجازی، با در نظر گرفتن تعداد بالای فالوورهای شما، تصور می کنند که صفحه شما با داشتن این حجم از فالوور قابل اعتماد است؛ اما با دیدن لایک و کامنت کم، نسبت به تعداد فالوورها، مطمئن می شوند که تعداد زیادی از فالوورهای شما فیک هستند و به این ترتیب صفحه شما را ترک می کنند. اگر قصد جذب فالوور واقعی و افزایش تعاملات پیج را دارید، جهت جلب اعتماد بازدیدکنندگان و مشتریان، از خرید فالوور فیک جدا خودداری کنید.

  • فالوور فیک از پیج خرید نمی کند

اگر پیج شما کاری است و محصولاتی را به فروش گذاشته اید، باید بدانید که تنها فالوورهای واقعی که از پیج رضایت دارند، اقدام به خرید محصولات شما می کنند و فالوورهای فیک هیچ گونه نرخ تبدیلی نخواهند داشت.

  • بلاک و حذف صفحات تقلبی توسط اینستاگرام

الگوریتم های جدید اینستاگرام در تلاشند، تا جایی که امکان دارد، از ایجاد صفحات فیک جلوگیری کنند و بستری امن را در محیط اینستاگرام برای کاربران فراهم کنند؛ از این رو با بررسی تعداد فالوورهای واقعی و فیک پیج های مختلف، پیجی که فالوور فیک زیادی داشته باشد را بلاک و حذف می کند. به این ترییت پیج بلاک شده، نه تنها باید فعالیت خود را مجددا از صفر شروع کند، بلکه فالوورهای واقعی خود را نیز از دست می دهد.

فالوورهای فیک حذف می شوند

آپدیت های جدید اینستاگرام در صدد حذف فالوور های فیک و بدون فعالیت است؛ در اینصورت خرید فالوور فیک، تنها یک هزینه اضافه اضافه روی دست شما خواهد گذاشت.

نحوه تشخیص پیج با فالوور فیک

اگر می خواهید تنها پیج های با تعداد فالوور واقعی را دنبال کنید، باید روش های تشخیص فالور فیک را بدانید؛ این روش ها عبارتند از:

  • همه پست های یک پیج با فالوور فیک، بدون توجه به تنوع محتوا، به یک اندازه لایک خورده اند.
  • فالوور های فیک نام و پروفایل مشخصی ندارند؛ اگر به فالوور های یک پیج نگاهی بیندازید، می بینید که اکثر آن ها نام واقعی و عکس پروفایل ندارند.
  • اولین پست پیج نیز مانند سایر پست ها لایک و کامنت بالایی دارد؛ در صورتی که معمولا پست های ابتدایی به دلیل کم تر شناخته بودن پیج، لایک آنچنانی ندارند.
  • به کامنت های پیج دقت کنید. چنانچه کامنت ها توسط آیدی های فیک و بدون معنای خاصی بودند، متوجه می شوید که کامنت ها توسط ربات و فالوور های فیک گذاشته شده اند.

جمع بندی

برای اینکه کاربران به صفحه اینستاگرام شما اعتماد کنند، بهتر است تا جای ممکن از خرید فالور فیک اجتناب کرده و به جای آن از فالوررهای واقعی استفاده کنید تا با جلب اعتماد، باعث محبوبیت صفحه خود شوید.

نوشته مزایا و معایب خرید فالوور فیک در اینستاگرام همراه با معرفی بهترین سایت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code