گوشی های آنر پشتیبانی از گوگل پلی سرویس را به زودی دریافت می کنند؟

آنر، شرکت تازه استقلال یافته از هواوی است. در حال حاضر فعالیت خود را ساده کرده و روابط جدیدی با شرکا و تأمین کنندگان برقرار می کند. در حالی که با عرضه کنندگان قطعات در حال معامله است، این شرکت همچنین در تلاش است تا از پشتیبانی سرویس های گوگل استفاده کند. گفته می شود که گوشی های آنر پشتیبانی از گوگل پلی سرویس را به زودی دریافت می کنند.

سرویس های گوگل در گوشی های آنر

طبق آخرین گزارشی که از روسیه منتشر شده ، Google Mobile Services یا (GMS) می تواند به زودی به دستگاه های Honor برگردد. این امر در درجه اول به این دلیل است که این شرکت دیگر بخشی از هواوی نیست و بنابراین، تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده علیه غول چینی دیگر در مورد Honor اعمال نمی شود.

در ادامه اشاره شده است که بازگشت خدمات گوگل در تلفن های هوشمند Honor ممکن است حوالی بهار اتفاق بیفتد. این شرکت هم اکنون در حال کار بر روی دو خط تلفن جدید است که از خدمات GMS پشتیبانی خواهند کرد. این باید پشتیبانی رسمی اندروید و همچنین مجموعه ای از برنامه های دیگر گوگل را بازگرداند.

با معرفی سرویس های گوگل در تلفن های هوشمند Honor، دستگاه های جدیدی که توسط این شرکت ارایه می شوند دیگر Huawei AppGallery را ندارد. با این حال، دستگاه های قدیمی همچنان AppGallery را در اختیار خواهند داشت.

برای کسانی که شاید در جریان نباشند باید بگویم، در اردیبهشت ۹۸ دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، یک دستورالعمل تحریم هواوی برای تعامل با شرکت های آمریکایی، قطع دسترسی به خدمات Google و همچنین بسیاری محدودیت های دیگر را امضا کرد. از آنجایی که آنر از برندهای فرعی هواوی بود، دستگاه های آن نیز قادر به استفاده از GMS نبودند. برای اطمینان از زنده ماندن این برند ، هواوی Honor را در نوامبر سال گذشته به فروش رساند.

این شرکت جدا در جهت برقراری ارتباط با تأمین کنندگان ، در زمینه ایجاد حضور خود در بازار نیز تلاش می کند. این شرکت فروشگاه آنلاین خود را با نام Honor Mall راه اندازی کرده و قصد دارد چندین فروشگاه آفلاین راه اندازی کند.

نظر شما چیست؟ آینده روشنی برای آنر می بینید؟

نوشته گوشی های آنر پشتیبانی از گوگل پلی سرویس را به زودی دریافت می کنند؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code