موتورولا Edge S با اسنپدراگون 870 هفتم بهمن معرفی می شود

دیروز کوالکام رسما تراشه پرچمدار جدید خود، اسنپدراگون 870 را معرفی کرد. این تراشه از نظر عملکرد کمی بالاتر از اسنپدراگون 865 پلاس است. به نظر می رسد که موتورولا اولین برندی است که گوشی هوشمند خود را با اسنپدراگون 870 روانه بازار می کند.

موتورولا Edge S :

طبق اعلام رسمی شرکت موتورولا در Weibo، گوشی جدید این برند در تاریخ 7 بهمن 99 با پردازنده جدید اسنپدراگون 870 رسما معرفی خواهد شد.

انتظار می رود که موتورولا Edge S از یک نمایشگر 6.7 اینچی + FHD با نرخ تازه سازی 105 هرتز و یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی را با یک سنسور OmniVision برخوردار باشد. این گوشی همچنین ممکن است دارای یک لنز با زاویه دید عریض 16 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی باشد.

موتورولا Edge S

در قسمت جلو دو سوراخ در صفحه نمایش برای دوربین های دوگانه جلو ممکن است یک دوربین سلفی با لنز اولیه 16 مگاپیکسلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی وجود داشته باشد.

ما انتظار داریم Edge S مشخصات مشابهی را به مانند موتورولا Edge + داشته باشد که دارای یک باتری 5000 میلی آمپری ، نمایشگر OLED ، احتمالاً یک صفحه نمایش خمیده و یک دوربین سه گانه (0.5x-1x-3x) است.

به هر حال باید یک هفته دیگر نیز منتظر بمانیم تا این مدل به صورت رسمی معرفی شود تا اطلاعات کاملی از آن بدست آوریم. به نظرتون گوشی های جدید با پردازنده اسنپدراگون 870 تا چه حد می تونند انتظارات را برآورده کنند؟

نوشته موتورولا Edge S با اسنپدراگون 870 هفتم بهمن معرفی می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code