Redmi Note 10 ماه آینده به بازار هند عرضه می شود
1 min read

Redmi Note 10 ماه آینده به بازار هند عرضه می شود

طبق اطلاعات لو رفته، Redmi Note 10 و Redmi Note 10 pro ماه آینده به بازار هند عرضه می شوند. این اطلاعات حاکی از این است که قیمت آن نیز برای رقابت با Realme، بسیار اقتصادی خواهد بود.

اطلاعات لو رفته از Redmi Note 10

سری Redmi Note شیائومی به طور کلی از گوشی های محبوب این خانواده محسوب می شود که امکانات زیادی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. ما انتظار داریم سری بعدی Redmi Note در نیمه اول سال میلادی عرضه شود.

ایچان آگاروال و 91mobiles که مکررا خبرها را لو می دهند، گزارش دادند که Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro ماه آینده به بازار هند عرضه می شوند. این خبرچین ها درباره جزئیات قیمت گذاری چیزی نگفتند، اما ادعا می کنند که این گوشی ها با قیمت های بسیار اقتصادی به بازار ارائه می شوند تا رقیب واقعی خود یعنی Realme را از میدان به در کنند.

این خبرچین ها در مورد مشخصات سری Redmi Note 10 نیز چیزی بروز ندادند، اما انتظار داریم که نسبت به سری Redmi Note 9 پیشرفت چشمگیری داشته باشد. مدل های پایه و Pro دارای یک باتری 5020 میلی آمپری، صفحه نمایش FHD + LCD با نرخ به روزرسانی 60 هرتز و دوربین عقب چهارگانه هستند. اما Pro با داشتن چیپست Snapdragon 720G (در مقایسه با مدل پایه که از پردازنده ی مدل Helio G85 بهره می برد)، شارژر 30W(در مقابل شارژر 18W) و دوربین اصلی 64MP (در مقابل 48MP) با مدل پایه تفاوت دارد.

بنابراین در سری جدید نرخ به روز رسانی بالا، شارژر سریع تر، دوربین های ثانویه تقویت شده و احتمالاً پشتیبانی از 5G را انتظار داریم.

آگاروال همچنین آخرین اخبار سری Mi 11 در هند را اطلاع داد و ادعا کرد که Mi 11 در نسخه هایی با رم 8GB و حافظه ی 128GBو رم 8GB با حافظه ی 256GB در رنگ های خاکستری و آبی ارائه می شود. وی همچنین ادعا کرد که Mi 11 Lite معرفی نشده در نسخه هایی با رم 6GBوحافظه ی 64GB ، رم 6GB با حافظه ی 128GB و رم 8GB با حافظه ی 128GB در رنگ های مشکی، آبی و صورتی راهی بازار خواهد شد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه سری Mi 11 در بازار وجود ندارد، اما حدس می زنیم که تاریخ عرضه آن در بازار جهانی و هند هم زمان باشد.

نوشته Redmi Note 10 ماه آینده به بازار هند عرضه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code