چطور با خیالی راحت در شمال ویلایی بهداشتی اجاره کنیم؟

باتوجه‌به افزایش آلودگی هوا و شیوع بیماری کرونا با اجاره ویلا در شمال از بخش اقامتگاه‌های پاک اتاقک، سفری سلامت و بدون دغدغه پیش روی شماست.

امروزه که به طور پیوسته خبرهایی مبنی‌بر افزایش آلایندگی هوا در تهران و کلان شهرها از طریق رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود بسیاری از افراد که با سن بالا درگیر بیماری‌های زمینه‌ای هستند به دلیل آسیب‌پذیری بیشتر تلاش می‌کنند تا با کاهش تردد خود در سطح شهر کمتر در معرض آلودگی هوا قرار گیرند.

این در حالی است که برخی دیگر نیز که از امکانات مناسب‌تری برخوردار هستند دورماندن از شهرهای آلوده را در اولویت‌های زندگی خود قرار داده و سعی می‌کنند با پناه بردن به شهرهای پاک و مناطق خوش‌آب‌وهوا از استشمام هوای آلودگی شهر دور بمانند و زندگی سلامتی را داشته باشند.

یکی از مناطقی که در این شرایط به دلیل نزدیکی به تهران و برخورداری از آب‌وهوای پاک و سالم مقصد بسیاری از مسافران به شمار می‌رود، مناطق سرسبز، زیبا و پاکیزه شمالی کشور است که با وجود جاده‌های سرسبز و آب‌وهوای فرح‌بخش روح هر فردی را صیقل می‌دهد.

در مناطق شمالی کشور این امکان وجود دارد که مسافران علاوه بر تنفس هوای سالم از زیبایی‌های منحصربه‌فرد این منطقه استفاده کرده و در کنار جنگل و دریا لحظات مملو از آرامش و جذابی را به همراه خانواده و دوستان سپری کنند.

اما علاوه بر آلودگی هوا که آثار مخربی را در سلامت شهروندان دارد متأسفانه از سال گذشته تا به امروز معضل جدیدی با عنوان ویروس کرونا دامن‌گیر مردم در اقصی‌نقاط دنیا شده است که شیوع و گسترش آن باعث ابتلا و مرگ‌ومیر شمار بسیاری از شهروندان در تمامی کشورهای جهان شده است.

این ویروس آن‌قدر خطرناک و آسیب‌زننده است که بسیاری از کشورها برای جلوگیری از انتقال این بیماری مجبور به بستن مبادی ورودی و خروجی کشور، تعطیلی ادارات و سازمان‌ها، قرنطینه خانگی شهروندان و تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده‌اند که این امر در ایران نیز با جدیت دنبال شده است.

اما در مدت اخیر با کاهش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران و بازگشایی برخی ادارات و سازمان‌ها در کشور با کمترین میزان کارمندان حضوری بازهم بازار انجام مأموریت‌های اداری و فعالیت‌های روزمره داغ شده و برخی از شهروندان مجبور به انجام سفرهای کاری شده‌اند که در این شرایط بسیار خطرناک است.

آشنایی با سامانه‌های اجاره آنلاین ویلا

درگذشته بیشتر مسافران به‌خصوص افرادی که به نقاط شمالی کشور مراجعه می‌کردند برای یافتن اقامتگاهی مناسب برای اسکان خود یا به هتل‌ها می‌رفتند و یا از آژانس‌های املاک و اجاره دهندگان خیابانی ویلا اقدام به تهیه اقامتگاه می‌کردند اما این شیوه اجاره ویلا در شمال کشور نه‌تنها باعث اتلاف زمان مسافران می‌شد بلکه در برخی از ساعات شبانه‌روز قدرت انتخاب محلی مناسب و بهداشتی را از مسافران می‌گرفت.

اما با روی کار آمدن وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های فعال در حوزه اجاره اقامتگاه هم‌زمان با پیشرفت دانش و تکنولوژی در تمامی صنایع این امکان فراهم شد که متقاضیان اجاره ویلا شمال ساحلی و سایر نقاط کشور در ایام کرونا و آلودگی هوا بدون اتلاف زمان نسبت به اجاره اقامتگاه مناسب مطابق با سلیقه و بودجه خود اقدام کنند و دغدغه‌ای را در خصوص تهیه اقامتگاه مناسب نداشته باشند.

در این میان به‌منظور حفظ سلامت مسافرانی که در روزهای کرونایی و ایام پر آلاینده تهران مجبور به سفر به نقاط مختلف به‌خصوص شمال کشور هستند نیز برخی از وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها همچون سامانه هوشمند اتاقک تدابیری را اندیشیده تا مسافران قبل از سفر از بهداشت اقامتگاه خود مطلع شده و سفری سلامت را آغاز کنند.

در این وبسایت و اپلیکیشن بخشی تحت عنوان اقامتگاه‌های پاک ایجاد شده که مسافران قبل از سفر می‌توانند با مراجعه به این بخش ویلاهای اجاره‌ای و اقامتگاه‌هایی را که به مدت 24 ساعت تخلیه و تمامی وسایل آن به طور دقیق ضدعفونی شده را مشاهده کرده و با آرامش خیال اقدام به رزرو اقامتگاه خود کنند.

علاوه بر امکان اجاره ویلا بهداشتی مسافرانی که به نقاط شمالی و مناطق دیگر کشور سفر می‌کنند در صورت اجاره اقامتگاه از این سامانه قادر به استفاده از خدمات پشتیبانی 24 ساعته اتاقک هستند تا در صورت بروز مشکلی در اقامتگاه خود ضمن اطلاع به بخش پشتیبانی از خدمات آن جهت رفع مشکل ایجاد شده و جلب رضایت مسافران بهره‌مند شوند.

حال در چنین شرایطی که به دلیل افزایش آلودگی هوا در ایام کرونا بسیاری برای جلوگیری از ابتلا به بیماری به نقاط شمالی کشور سفر می‌کنند، برای برخورداری از سفری امن با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ضمن اعتماد به این اپلیکیشن‌ها می‌توانند با اجاره ویلا در شمال و اقامتگاه‌های بهداشتی سفری سلامت و امن را در کنار دوستان و خانواده تجربه کنند.

نوشته چطور با خیالی راحت در شمال ویلایی بهداشتی اجاره کنیم؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code