یک دستگاه نوکیا با رمز Quicksilver در گیک‌بنچ دیده شد

یک دستگاه نوکیا 5G که آماده معرفی است، ساعاتی پیش با تراشه اسنپدراگون 690 در گیک‌بنچ دیده شد. این گوشی که با رمز نوکیا Quicksilver شناخته می‌شود، امتیاز تک هسته‌ای 1500 و چند هسته‌ای 471 را از آن خود کرده است.

گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که مشخصات فوق، می‌تواند همان نوکیا 6.3 یا 6.4 باشد؛ که دو هفته پیش شاهد منتشر شدن رندرهایی از این دو گوشی بودیم. برای مشاهده رندر و مشخصات لو رفته، در ادامه با ما همراه باشید.

دیده شدن گوشی نوکیا Quicksilver در گیک‌بنچ

دیده شدن نوکیا Quicksilver در گیک‌بنچ

مشخصات لو رفته از گوشی جدید نوکیا موسوم به

نوکیا Quicksilver

همانطور که پیش‌تر گفتیم، دستگاه جدید با تراشه اسنپدراگون 690 5G عرضه می‌شود. اندروید 11 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم، از دیگر مشخصاتی است که مشاهده شده‌است. طبق شایعات گذشته، نوکیا 6.3 یا 6.4 نمایشگری 6.45 اینچی دارد؛ که دوربین سلفی در بریدگی بالای آن به صورت قطره‌ای قرار خواهد داشت. رزولوشن دوربین سلفی نیز احتمالا 16 مگاپیکسل بوده و قابلیت فیلم‌برداری 1080p را دارا خواهد بود.

رندر منتشر شده از نوکیا 6.3 / 6.4

Nokia 6.3/6.4 render

Nokia 6.3/6.4 render

طبق رندرها، در قاب پشتی ماژول چهارگانه دوربین به چشم می‌خورد. دوربین اصلی رزولوشن 24 مگاپیکسلی را خواهد داشت. سنسور فوق عریض نیز احتمالا 12 مگاپیکسلی باشد. دو سنسور دیگر، از نوع ماکرو و عمق خواهند بود که هر دو، 2 مگاپیکسلی هستند. همچنین در زیر ماژول دوربین، فلاش LED نیز به چشم می‌خورد. این‌ها، تمام اطلاعاتی است که تاکنون از این گوشی می‌دانیم؛ که همگی شایعه محسوب می‌شوند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم که مشخصات واقعی و قیمت آن چه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا اسم رمز نوکیا Quicksilver همان نوکیا 6.3 یا 6.4 خواهد بود؟

نوشته یک دستگاه نوکیا با رمز Quicksilver در گیک‌بنچ دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code