سامسونگ گلکسی A82 ، احتمالا اولین گوشی 5G مجهز به دوربین پاپ آپ است

امروز، گزارشی از Galaxy Club منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ، درحال کار برروی گوشی 5G جدید خود است؛ که احتمالا با نام گلکسی A82 روانه بازار می شود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی، در نیمه دوم سال جاری معرفی شود.

در این گزارش، به عرضه این گوشی با دوربینی پاپ آپ و مشابه گلکسی A80 اشاره شده‌ است. در صورت عملی شدن این ایده، گلکسی A82 به اولین گوشی هوشمند سامسونگ تبدیل می شود که دارای ماژول پاپ آپ دوربین است.

سامسونگ گلکسی A82

مروری بر مشخصات سامسونگ گلکسی A80

برای درک هرچه بیشتر این تکنولوژی، بد نیست مروری بر مشخصات گلکسی A80 داشته باشیم. این گوشی با دوربین پاپ آپ در اوایل سال 2019 معرفی شد. سامسونگ با استفاده از یک صفحه نمایش سوپر امولد 6.7 اینچی بدون بریدگی، حاشیه و یا سوراخ استفاده کرد؛ که این گوشی به یکی از جذاب‌ترین گوشی های سامسونگ تبدیل شد. ماژول سه‌گانه دوربین، سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و درنهایت یک سنسور TOF 3D را در خود جای داده بود. در صورت نیاز کاربر به دوربین سلفی، ماژول دوربین اصلی با مکانیزم پیشرفته‌ای به جلو چرخانده می‌شد تا فرد بتوانست بهترین تصاویر سلفی را ثبت کند. باتری 3700 میلی آمپر ساعتی، تراشه اسنپدراگون 730، بدنه شیشه‌ای و فست شارژ 25 وات نیز از دیگر مشخصات این گوشی است.

توضیحات تکمیلی

چند روزی است که منتظر خبری، مبنی بر معرفی گوشی جدید 5G از سوی سامسونگ هستیم. به غیر از این، چندی پیش اشاره‌ای کوچک به سامسونگ گلکسی A82 شده بود؛ اما منتشر کننده خبر، تأکیدی بر 5G بودن نداشت. امروز، galaxy Club به ما نشان داد که این گوشی همان A82 بوده و از 5G نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که فناوری 5G به هر حوزه‌ای ورود پیدا کرده است. دستگاه جدید سامسونگ، بی شک می‌تواند به یکی از جالب‌ترین گوشی‌های سال تبدیل شود. منظور ما، استفاده از 5G درکنار دوربین پاپ آپ است که تجربه‌ای فوق‌العاده خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا گلکسی A82 جذاب خواهد بود؟

نوشته سامسونگ گلکسی A82 ، احتمالا اولین گوشی 5G مجهز به دوربین پاپ آپ است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code