این گوشی 50 روز بدون نیاز به شارژ کار می کند!
1 min read

این گوشی 50 روز بدون نیاز به شارژ کار می کند!

یکی از ملاک های مهم گوشی های هوشمند، ظرفیت باتری آنهاست. ظرفیت کم باتری می تواند بسیار آزار دهنده باشد. در مطلب امروز قصد داریم شما را با گوشی آشنا کنیم که دارای یکی از بزرگترین باتری های تاریخ است. این گوشی می تواند در حالت آماده به کار (Stand by) بیش از 50 روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند!

 

Energizer Power Max P18K Pop

گوشی Power Max P18K Pop با باتری 18000 میلی آمپر ساعتی خود می تواند برای مدت زیادی شارژ را نگه دارد.

Energizer یک تولید کننده گوشی هوشمند با 26 دستگاه است که در MWC 2019 به نمایش درآمد، اما جالب ترین دستگاه های آن سری Power Max است که دارای باتری هایی با ظرفیت بسیار بالا هستند و Power Max P18K Pop جالب ترین گوشی این شرکت است.

نقد و بررسی

توجه: پس از عدم موفقیت این گوشی در کمپین indiegogo، تولید این دستگاه متوقف شد هم اکنون در هیچ یک از فروشگاه ها موجود نیست.

قیمت

در زمان معرفی، قیمت آن در اروپا 599 یورو بود که تقریباً به 680 دلار، 515 پوند یا 950 دلار استرالیا تبدیل می شود. این یک قیمت تقریباً نامعقول برای موبایلی است که به غیر از باتری بزرگ، از ویژگی های خاصی برخوردار نیست.

طراحی

Power Max P18K Pop از نظر ضخامت بسیار بزرگ است – Energizer هنوز ابعادی را فاش نکرده است، اما به نظر می رسد صفحه نمایش گوشی به اندازه یک گوشی معمولی اما ضخامت آن تقریباً سه برابر یک گوشی عادی است!

چشمان خود را ببندید و این گوشی را در دست بگیرید؛ اگر در ابتدا فکر کردید یک تکه آجر در دست دارید اغراق نکرده اید!
دسترسی به دکمه های کناری گوشی نیز به دلیل حجم آن، مشکل است و به زور می توانید انگشتان خود را به آنها برسانید.

Power Max 18K Pop به عنوان یک تلفن همراه نیز بسیار سنگین است و ما فشار دست نگه داشتن آن را مدتی پس از استفاده احساس می کنیم. این وزن نتیجه باتری بزرگ آن است، همچنین این گوشی کمی سنگین تر از آن است که بتواند یک وسیله مناسب برای استفاده در هنگام مسافرت یا کار در فضای باز باشد (دو شرایطی که باتری عظیم در آنها مفید خواهد بود)
دستگاه به غیر از اندازه عظیم خود از نظر طراحی کاملاً استاندارد است – دارای یک درگاه USB C در پایین (البته فاقد جک هدفون) است، در حالی که در سمت راست دکمه های تنظیم صدا و پاور وجود دارد و در زیر دکمه پاور سنسور اثر انگشت قرار دارد. موقعیت سنسور اثر انگشت خوب است، زیرا قفل دستگاه را به آسانی باز می کند و اگر نمی توانید دست خود را به طور کامل دور دستگاه بپیچید به شما کمک خواهد کرد.

باتری

اگر قصد خرید Power Max P18K Pop را دارید، احتمالاً به دلیل همین باتری عظیم خواهد بود – با 18000 میلی آمپر ساعت بزرگترین باتری در یک تلفن هوشمند است و بدون شک برای روزها دوام خواهد داشت.
Energizer ادعا می کند این گوشی برای 100 ساعت پخش موسیقی یا 90 ساعت مکالمه و همچنین 1200 ساعت حالت آماده باش مناسب است و بر اساس اندازه دستگاه این کار قابل قبول به نظر می رسد.
این تلفن همچنین با فست شارژ و عملکرد اشتراک شارژ ارائه می شود که به شما امکان می دهد از Power Max P18K Pop به عنوان پاوربانک برای شارژ سایر دستگاه ها از طریق پورت USB C استفاده کنید.

دوربین

باتری تنها جنبه جدید Power Max P18K Pop نیست. این گوشی همچنین یکی از اولین دستگاه هایی است که دارای یک دوربین سلفی پاپ آپ با دو لنز است، یکی 16MP و دیگری در 2MP.
تصاویر گرفته شده با این دوربین، با کنتراست خوب و رنگهای زنده و ارائه عمق چشمگیر، بسیار عالی به نظر می رسند.
قسمت پشتی این گوشی دارای تنظیمات لنزهای سه گانه است که دارای یک سنسور اصلی 12MP با لنزهای 5MP و 2MP است. کیفیت تصویر به طرز عجیبی دقیق نبود و فوکوس آن مدت زمان زیادی طول کشید.
بدون پانوراما یا سایر حالت های عکس معروف، بسیاری از گزینه های عکاسی را در دستگاه پیدا نخواهید کرد.
به طور کلی دوربین سلفی مناسب بود، اما دوربین عقب می توانست از برخی عملکردهای اضافی بهره مند شود.

قابلیت ها

Power Max P18K Pop به چیپ ست Mediatek helio P70 مجهز شده است، دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه است و Android Pie است.

متوجه شدیم که برنامه تلفن به کندی باز می شود و هنگامی که می خواستیم وب را جستجو کنیم، تاخیر قابل توجهی قبل از دریافت نتیجه وجود داشت. پیمایش در رابط کاربری کمی سریعتر بود، اما استفاده از Android Pie همیشه کمی کسل کننده است.

غیر از باتری و دوربین سلفی آن، هیچ ویژگی منحصر به فرد و جالبی در Power Max P18K Pop وجود ندارد و درنهایت تلفن مانند سایر گوشی های اندرویدی زیر مجموعه احساس می شود.

نظرات و پیشنهادات شما

می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

نوشته این گوشی 50 روز بدون نیاز به شارژ کار می کند! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code