انتشار تصاویر جاسوسی 2022 BMW M4 کانورتیبل

کمپانی BMW خودروی 2022 BMW M4 کانورتیبل خود را با چهره استتار شده برای تست زمستانی نمایش داد. نمونه اولیه با رنگ آبی مات بر روی چرخ های مشکی سوار شده است، بیشتر قسمت های بدنه خودرو زیر برچسب های وینیل پنهان شده است به جز درها و چهارچوب شیشه جلو و بخشی از کاپوت خودرو که قابل مشاهده هستند.

2022 BMW M4 کانورتیبل

با این حال از نظر طراحی هیچ شگفتی نخواهد داشت چرا که جلوه ای تکراری همچون برادر کوپه خود به نمایش میگذارد. بدین ترتیب، از همان جلو پنجره بزرگ در کنار ورودی های جانبی یکسان در جلو، رکاب های جانبی جسیم، گلگیر های پهن، سپر عقب با دیفیوزر و لوله های اگزوز چهارگانه و اسپویلرصندوق عقب با چراغ ترمز سوم قرار دارد، استفاده خواهد شد.

2022 BMW M4 کانورتیبل

برخلاف مدل فعلی که دارای سقف فلزی است مدل جدید کانورتیبل دارای یک روکش نرم است که سبک تر خواهد بود و در نتیجه مرکز سقل پایین تری را ارایه می دهد که باعث افزایش کارایی میشود. در مقایسه با جدید ترین سری 4 کروکی سیستم تعلیق سفت تر و ترمزهای بزرگ تر خواهد داشت.

2022 BMW M4 کانورتیبل

2022 BMW M4 کانورتیبل

موتور 3 لیتری 6 سیلندر خطی خودرو به لطف داشتن 2 عدد توربو شارژر قدرتی معادل 480 اسب بخار در درمدل M4 استاندارد ارایه می دهد و در نسخه قدرتمندتر آن یعنی M4 Competition قدرتی معادل 503 اسب بخار ارایه خواهد داد.

انتظار می رود این خودرو همانند M4 کوپه در دو حالت دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک باشد، همچنین از جعبه دنده دستی و اتوماتیک بهره می برد.

2022 BMW M4 کانورتیبل احتمالا در ماه های آینده رونمایی خواهد شد.

نوشته انتشار تصاویر جاسوسی 2022 BMW M4 کانورتیبل اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code