وان پلاس ۹ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه می شود؟
1 min read

وان پلاس ۹ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه می شود؟

انتظار می رود سری OnePlus 9 در سه ماهه اول سال جاری میلادی معرفی شود و یکی از پر فروش ترین گوشی ها در فضای اندروید باشد. همانطور که انتظار می رفت، تقریبا هر روز سیل انبوهی از گزارش های عمدی یا ناخواسته وجود دارد که مشخصات دستگاه های مختلف را هویدا می کند. امروز اما شایعه ای منتشر شده که می گوید وان پلاس ۹ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه می شود. شایعه ای که خیلی هم دور از ذهن نیست.

وان پلاس ۹

در این اطلاعات جدید که در مورد چند دستگاه جدید وان پلاس یعنی OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro صحبت می شود، اظهار شد نسخه پایه ممکن است با صفحه نمایش 6.55 اینچی تخت همراه باشد که دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. OnePlus 9 Pro ممکن است از یک صفحه نمایش خمیده OLED با اندازه 6.78 اینچ با وضوح QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز برخوردار باشد.

هر دو دستگاه دارای یک دوربین سلفی هستند که در یک سوراخ نمایشگر قرار دارد و این سوراخ در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است. بد نیست بدانید که قطر آن 3.8 میلی متر خواهد بود. علاوه بر آن، این تلفن ممکن است با یک چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ با باتری 4500 میلی آمپر ساعت ارایه شود در حالی که وزن آن زیر 200 گرم است.

وی همچنین اشاره کرد که یک شارژ سریع 65 وات وجود دارد و گرچه این اولین بار نیست، اما ما اینجا هم به طور دقیق می شنویم که این فناوری شارژ سریع بخشی از سری OnePlus 9 یا OnePlus 9 Pro است. با این حال، واضح نیست که آیا مدل پایه سرعت شارژ یکسانی دارد.

گزارش های قبلی به وجود شارژ بی سیم سریع ۴۵ وات در نسخه Pro اشاره می کرد در حالی که ادعا می شد نسخه پایه با فناوری شارژ بی سیم 30 وات ارائه می شود. انتظار می رود هر دو دستگاه از یک راه حل شارژ بی سیم معکوس هم پشتیبانی کنند.

گذشته از این، انتظار می رود OnePlus 9 Pro با دوربین چهارگانه همراه باشد در حالی که OnePlus 9 ممکن است تنها سه دوربین در پشت داشته باشد. در مورد بهبود عملکرد دوربین در سری OnePlus 9 سر و صدا زیادی وجود دارد، با این حال برای تشخیص این موضوع باید منتظر معرفی رسمی دستگاه ها باشیم.

نظر شما چیست؟ منتظر آن هستید؟

نوشته وان پلاس ۹ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه می شود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code